Gå til innhold

Operasjon større og tykkere penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil man virkelig legge seg under kniven for å få en penis som ser bra ut i dusjen? For det er stort sett det de kan gjøre noe med.

• Liker 4
Skrevet

Vil man virkelig legge seg under kniven for å få en penis som ser bra ut i dusjen? For det er stort sett det de kan gjøre noe med.

Penis som ser bra ut i dusjen? Nei dette har jo med selvfølelsen, det å være fornøyd med utstyret sitt for alle som har komplekser, og det seksuelle å gjøre, slik noen kvinner opererer seg (kjønnsleppene, klitorishetten, stramme opp innvendig) nedentil for å få et penere underliv for selvfølelsens skyld og for sin partner

Anonymkode: babde...af2

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett på noen av linkene som er i innlegg over, men det å operere penis for å få den tykkere/lengre, er visstnok en risikosport. Da er det faktisk bedre å la den være som den er, og det om selvbildet ikke er der det burde vært.....

Skrevet

Ikke noen erfaring med dette, men jeg likte tråd-tittel. Hadde nok passet meget bra på en bok som skildrer en nysingel og frustrert dames søken og kamp, i en ny og  forbedret "dating verden", der alt er mulig, bare man satser og har riktig fokus :)

Skrevet

Penis som ser bra ut i dusjen? Nei dette har jo med selvfølelsen, det å være fornøyd med utstyret sitt for alle som har komplekser, og det seksuelle å gjøre, slik noen kvinner opererer seg (kjønnsleppene, klitorishetten, stramme opp innvendig) nedentil for å få et penere underliv for selvfølelsens skyld og for sin partner

Anonymkode: babde...af2

Signerer denne. Kvinner opereres over en lav sko for å tilfredsstille menn, være seg brystforstørrelser eller vaginale plastikker. På tide at mannfolka tar sin del av støyten også, de slipper i det minste å gå gravide og å føde.

Anonymkode: b56bf...fcf

• Liker 5
Skrevet

Signerer denne. Kvinner opereres over en lav sko for å tilfredsstille menn, være seg brystforstørrelser eller vaginale plastikker. På tide at mannfolka tar sin del av støyten også, de slipper i det minste å gå gravide og å føde.

Kvinner opereres over en lav sko for å tilfredsstille seg selv.

Anonymkode: 54a20...401

• Liker 5
Skrevet

Kvinner opereres over en lav sko for å tilfredsstille seg selv.

Keep telling yourself that.

• Liker 3
Skrevet

Ikke risiker å ødelegge penis for å leve opp til et umenneskelig penis-krav du innbiller deg selv. Bruk heller pengene på psykolog eller utseende som ikke medfører risiko for å ødelegge sexlivet ditt. 

• Liker 3
Skrevet

Keep telling yourself that.

Det er dere som har dårlig selvtilit fordi dere blir så lett påvirket av kvinner som dere synes ser bedre ut enn dere selv.
Om en mann ser en reklameplakat med en hunk som har på seg en bokser så ser ikke han på plakaten og tenker "jeg skulle ønske jeg så ut som han". Mannen tenker heller noe i duren av "den boxeren så behagelig ut" eller "det hadde vært artig å ha en slik sixpack, men det er alt for mye jobb".

Så jobb heller med dere selv fremfor å skyve problemene deres foran dere med å skylde på andre.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er kvinne og har operert eget underliv. Synes ikke disse inngrepene virker mer farlige enn de jeg tok (fjernet deler av de indre kjønnsleppene og hud på klitoris). Virker som det er ganske rutinemessige inngrep.

Kjør på! Man får ikke operere i Norge dersom faren er for stor.

Har man 6cm lang penis eregert, så har man ingenting å tape heller. Går ut i fra at man ikke hadde så mye penetreringssex fra før med en slik microlengde og hadde en slik mann hatt en partner, så hadde hun ikke merket forskjell. Hun er jo sammen han fordi penetreringssex ikke er så viktig for henne... Så hvorfor ikke prøve?

Anonymkode: 8b3b6...857

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og har operert eget underliv. Synes ikke disse inngrepene virker mer farlige enn de jeg tok (fjernet deler av de indre kjønnsleppene og hud på klitoris). Virker som det er ganske rutinemessige inngrep.

Kjør på! Man får ikke operere i Norge dersom faren er for stor.

Har man 6cm lang penis eregert, så har man ingenting å tape heller. Går ut i fra at man ikke hadde så mye penetreringssex fra før med en slik microlengde og hadde en slik mann hatt en partner, så hadde hun ikke merket forskjell. Hun er jo sammen han fordi penetreringssex ikke er så viktig for henne... Så hvorfor ikke prøve?

Legger til: dersom man mister ereksjonen går det selvfølgelig ut over runke-stundene. Men det er kanskje verdt det?

For meg var det verdt risikoen! Og det gikk jo helt fint. :)

Skrevet

Hm, 20.000 NOK for penisfortykkelse! Det hørtes ikke alt for dyrt ut, det er jo overkommelig. Kanskje ta meg en tur:)

Anonymkode: 930fb...479

Annonse
Skrevet

Ikke risiker å ødelegge penis for å leve opp til et umenneskelig penis-krav du innbiller deg selv. Bruk heller pengene på psykolog eller utseende som ikke medfører risiko for å ødelegge sexlivet ditt. 

Hvis det var farlig, ville det vel ikke vært lov?

• Liker 1
Skrevet

Hvis det var farlig, ville det vel ikke vært lov?

alt er farlig når det gjelder operasjoner. Man må signere at nan er klar over risikoen, og ja ting kan gå galt..veldig galt.

Anonymkode: 1ec3a...85e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...