Gå til innhold

Det er to år siden, skal jeg sende anonym julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen!

Jeg er en gutt på 23 som var sammen med en jente som nå er 20 for to år siden.

Det ble slutt av ulike grunner, og det er en svært negativ historie bak dette, det skal ikke jeg bruke tid på å forklare her, siden det er så mange troll der ute.

Poenget er; Hjertet mitt banker fortsatt for henne. Jeg vil ha henne tilbake.

Hun prøvde å få meg tilbake i fjor, men da avviste jeg henne fordi jeg hadde en kjæreste på det tidspunktet.
Etter å ha vært sammen med diverse jenter etter henne, har jeg forstått at det er henne jeg vil ha, så jeg vil gjerne kjempe litt for å få henne tilbake.

Derfor har jeg tenkt å sende henne en julegave i år!
Jeg tenkte å kjøpe en boks som er hjerteformet, de finner vi på Nille.
I den skal jeg legge en rød kjole som jeg gjerne vil se henne i. Et smykke og en parfyme, og et kort på innsiden av gaven hvor det står "Jeg er veldig glad i deg!".

Jeg pakker inn hjerte-formen og legger på et kort hvor det står:
Til: Hennes-navn
Fra: Det finner du vel ut?

Altså en julegave med en anonym avsender. Hun er svært klok, så hun burde skjønne ganske raskt hvem gaven er fra, ihvertfall når hun åpner den. For sikkerhets skyld tenkte jeg å kanskje legge inn et bilde av henne i en annen kjole, som jeg tok. Det bildet skal ikke være så lett å finne, men skal kunne bli funnet dersom hun leter litt nøye.

Jeg har en kollega hun ikke egentlig vet hvem er, men som hun kan assosiere til meg dersom hun tenker litt etter. Jeg tenkte å få denne kollegaen til å levere gaven til henne på døra.

Jeg trenger å høre deres tanker om dette. Jeg vil så gjerne ha den jenta!

Anonymkode: 92beb...315

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter her.

Glemte å legge til; Jeg begynte å tenke på dette da jeg igår oppdaget at hun ikke lenger har blokkert meg på Facebook. Jeg lurer på om det er et tegn, derfor tenkte jeg å gjøre det slik.

Skrevet

jeg hadde blitt creeped out av kjole i en boks..

• Liker 31
Skrevet

Akkurat ja! Har du andre måter å gjøre dette på?

Det er vel ikke akkurat en kjole i boks, det er bare måten jeg pakker inn gaven på, siden det også skal være andre ting med.

Skrevet

Helt feil måte å gjøre det på. Hvis du ikke kan kontakte henne i egen person kan det igrunnen være det samme. En kjole i en hjerte-eske med anonym avsender er bare kleint. 

Anonymkode: fb35a...b28

• Liker 13
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var denne jenta :) Så utrolig nydelig gjort! Slikt ser man jo på film og jeg er en evig romantiker så jeg elsker påfunnet ditt :)

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var denne jenta :) Så utrolig nydelig gjort! Slikt ser man jo på film og jeg er en evig romantiker så jeg elsker påfunnet ditt :)

Yes! :D

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Hadde ikke blitt særlig sjarmert jeg heller.

Skrevet

Ikke send kjole i boks som anonym gave. Ikke send anonym gave i det hele tatt, faktisk.

Gave er fint, hvis det viser seg at hun fortsatt er interessert i deg. Sjekk det først. Muntlig eller skriftlig, men ikke anonymt. Lykke til! :)

• Liker 4
Skrevet

Det er en grunn til at man ser dette bare på film, og det er at å få anonyme pakker i virkeligheten ikke er særlig romantisk, men mer kleint, og egentlig litt ekkelt! På film er det et begrenset antall personer (les: den eneste ene) som kan ha sendt denne pakken til deg.  I virkeligheten kan man like gjerne begynne å lure på om det er den nysgjerrige og litt creepy alkoholiserte ungkaren på 57 år som bor tvers over gaten... 

Og om det skulle være drømmeprinsen som har sendt den anonyme pakken: hvorfor kan han ikke heller ta kontakt på normal måte? 

• Liker 14
Skrevet

Det er en grunn til at man ser dette bare på film, og det er at å få anonyme pakker i virkeligheten ikke er særlig romantisk, men mer kleint, og egentlig litt ekkelt! På film er det et begrenset antall personer (les: den eneste ene) som kan ha sendt denne pakken til deg.  I virkeligheten kan man like gjerne begynne å lure på om det er den nysgjerrige og litt creepy alkoholiserte ungkaren på 57 år som bor tvers over gaten... 

Og om det skulle være drømmeprinsen som har sendt den anonyme pakken: hvorfor kan han ikke heller ta kontakt på normal måte? 

Vel deg om det :)

Jeg tenker ikke sånn som deg, da sikkert ikke som alle andre heller virker det som på svarene hittil i tråden.

Jeg hadde elsket å fått noe sånt og håper jeg engang finner en som tenker det samme som meg :)

Skrevet

Vel deg om det :)

Jeg tenker ikke sånn som deg, da sikkert ikke som alle andre heller virker det som på svarene hittil i tråden.

Jeg hadde elsket å fått noe sånt og håper jeg engang finner en som tenker det samme som meg :)

Så TS, hvis det ikke funker med eksen... 

Anonymkode: f2a42...c42

• Liker 8
Skrevet

Så TS, hvis det ikke funker med eksen... 

Anonymkode: f2a42...c42

Ja for all del, jeg tar jo hva som helst så lenge de sender meg en romantisk pakke på døra... Bryr meg ikke om jeg kjenner han eller ikke lizm !

Skrevet (endret)

Kanskje litt for mye av det gode? Hva med bare en liten oppmerksomhet? :) 

Endret av Lady
  • Liker 2
Skrevet

Litt rart med en så romantisk gave når det har vært slutt lenge. Veldig pompøst og fullt av klisjeer, men synes selve ideen er fin. Hva om du heller tar noe som vil vekke minner om dere, men som ikke er helt opp i dagen? Trenger ikke være noe stort, men noe du vet treffer henne og som vekker minner fra noe fint dere opplevde sammen. Feks hvis høsten var en tid for dere, så ville et fint kort med høstmotiv vært noe?  Og når det ikke har med jul å gjøre kommer hun i hvertfall til å stusse over det. 

Anonymkode: 24860...57f

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er en kul idé ts! Liker folk som tenker utenfor boksen. Husker at han jeg holdte på med tidligere sendte meg et kort med anonym avsender. Jeg bel veldig glad! Ikke hør på kyniske folk som forbinder det med det ene eller det andre...Mange tåler jo ikke noe som er utenfor deres a4 boble..Vær spontan, følg hjertet ditt!

Anonymkode: 832cc...9e4

• Liker 3
Skrevet

Tror kanskje heller jeg hadde startet med en samtale, jeg.

Anonymkode: 9e091...c35

• Liker 10
Gjest New Girl
Skrevet

Jeg hadde syns det var rart å skulle få såpass personlige gaver som kjole, parfyme og smykker er, anonymt. Hadde følt meg mer brydd enn smigret. Hadde heller aldri gått med en kjole eller tatt på meg smykke som jeg har fått fra en ukjent.

hvis du absolutt skal gjøre det anonymt hadde jeg gått for noe annet i hvert fall.

Gjest incognita
Skrevet (endret)

Jeg fikk en svær blomsterbukett på døra forrige valentines, med et kort med dikt på - uten avsender. Vet fortsatt ikke hvem som sendte den. Synes det er ekkelt..... 

Nei TS, vil du overraske henne så kan du kjøpe et pent smykke eller noe og gi det til henne, MED til/fra-lapp.

Endret av incognita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...