Barenzrotta Skrevet 4. desember 2015 #1 Del Skrevet 4. desember 2015 Det må enten være en spøk, eller så er det foreldrene selv som har lagt opp til det..http://m.renekleveland.blogg.no/1449083687_martine_16_vil_anmeld.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barenzrotta Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 4. desember 2015 Haha der ble jeg jammen tatt på senga, men om det virkeligt hadde vært sant?Hvem har skylden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. desember 2015 #3 Del Skrevet 4. desember 2015 Er tydelig at foreldrene har oppdratt et monster. De kan takke seg selv for å ha behandlet jenta som en prinsesse hele livet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5. desember 2015 #4 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvem er denne Rene og hvorfor oppfører han seg slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. desember 2015 #5 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvem er denne Rene og hvorfor oppfører han seg slik?Rene tjener penger på at folk er for dumme til å skille en ekte nyhetssak fra en falsk blogg 👍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 6. desember 2015 #6 Del Skrevet 6. desember 2015 Tråden ryddet for anonyme innleggNordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. desember 2015 #7 Del Skrevet 6. desember 2015 Hahahaha! Festlig vinkling på en desverre ganske reel sak for enkelte familier i dag med kjøpepress blandt de unge. Det er ikke så lenge siden "veskehysteriet" florerte i media.. - men, om dette var reelt og det var min datter, da ville jeg tatt opp telefonen for henne og arrangert en omvisning på et barnehjem - de finnes og de er institusjonspreget og neppe så veldig koselig for en 16åring... Reality-check er ofte bra greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 6. desember 2015 #8 Del Skrevet 6. desember 2015 Har enda til gode å se Rene Kleveland skrive noe med hold i. Dette er samme fyren som fikk folk til å tro at giraffbilder på Facebook ga virus og at det norske flagget skulle endres... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 6. desember 2015 #9 Del Skrevet 6. desember 2015 Da hadde jeg som foreldre i hvert fall ikke gitt Appple produkter til henne til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 6. desember 2015 #10 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Dette må være tull? Endret 6. desember 2015 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. desember 2015 #11 Del Skrevet 6. desember 2015 Dette må være tull? eeeh.... JA! Lese kommentarene her, maybe? 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 6. desember 2015 #12 Del Skrevet 6. desember 2015 Er det mulig? Noen har bommet på datoen. Er ikke 1. april i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidifrøkna Skrevet 6. desember 2015 #13 Del Skrevet 6. desember 2015 Rene Kleveland skriver jo en tulleblogg da Han har innrømt det selv, han skriver tull så får han masse klikk og tjener skikkelig bra fordi folk går 5 på hver eneste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 6. desember 2015 #14 Del Skrevet 6. desember 2015 Rene Kleveland skriver jo en tulleblogg da Han har innrømt det selv, han skriver tull så får han masse klikk og tjener skikkelig bra fordi folk går 5 på hver eneste gang Det er de samme folka hver eneste gang som deler saker fra bloggen hans også, på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 6. desember 2015 #15 Del Skrevet 6. desember 2015 Folk er så lettlurte... Jeg skjemmes på vegne av menneskeheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg