AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Hei! Er det noen her som har prøvd fettforbrenningstabletter, eller tilskudd av noe slag som øker forbrenningen? og som faktisk har effekt? Anonymkode: 37886...b8e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Tullball. For å øke forbrenning må du ha mer fysisk aktivitet. Styrketrening gir også mer muskler som øker hvileforbrenning. Du kan også kutte kaloriinntak. Anonymkode: 62449...3e0 2
Gjest Runforit Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Som den over. Bare tull! Hadde magiske piller funket hadde ingen vært feite.
Gjest chisandra Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Hei! Er det noen her som har prøvd fettforbrenningstabletter, eller tilskudd av noe slag som øker forbrenningen? og som faktisk har effekt?Anonymkode: 37886...b8eDet er bare noe ræl. Hadde de funket, hadde det vært færre overvektige, tror du ikke? Men joda, gikk på det for mange år siden. Spesielt ukebladene promoterte et og annet merke. Må ha vært gullgruve for produsenten.Drikk vann, kutt kalorier.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Brukte noen piller som het "rapid burn" under slanking for en liten stund siden, prodult fra proteinfabrikken. Gikk ned nesten 20kg. Men tror nok det var treningen og kostholdet som hjalp meg der. Fikk skjelvinger/vondt i magen av tilskuddet. Anbefaler det ikke. Anonymkode: 693d9...c8f
King in the North Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Hei! Er det noen her som har prøvd fettforbrenningstabletter, eller tilskudd av noe slag som øker forbrenningen? og som faktisk har effekt?Anonymkode: 37886...b8eNei, nei nei nei.. Det finnes svært få snarveier her i livet. Bare å bli vant med det før, heller enn siden.det minner meg på at jeg må lese til eksamen, takk. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Her er piller som fungerer. Nesten for godt.http://www.dagbladet.no/2015/04/21/nyheter/slanking/helse/piller/38794205/ Anonymkode: ba0a7...abc
Wonderbitch Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Brukte noen piller som het "rapid burn" under slanking for en liten stund siden, prodult fra proteinfabrikken. Gikk ned nesten 20kg. Men tror nok det var treningen og kostholdet som hjalp meg der. Fikk skjelvinger/vondt i magen av tilskuddet. Anbefaler det ikke.Anonymkode: 693d9...c8fJeg har to
Wonderbitch Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Jeg har to bokser med rapid burn(?) i skapet. Gikk på de en måned eller to, og gikk ned i vekt. Men det gjorde jeg etter jeg sluttet å ta de også, fordi jeg begrenset matinntaket og trente. Tror egentlig ikke lovlige tabletter har særlig virkning. Mange av de inneholder koffein, grønn te og chili som skal hjelpe på vektnedgang. Men det er bare marginalt tror jeg. Amfetamin/efedrin og de slankepillene folk dør av, som demper apetitten og gir deg hjertebank, gjør at svetten siler osv er sikkert VELDIG effektive- men vil hvilken pris? For de aller fleste er ikke noen kilo mindre på kroppen verdt å risikere livet/helsen for.
Gjest chisandra Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Det er jo nettopp det som er problemet; veldig ofte legger folk om kosthold og begynner å trene samtidig som de starter på disse såkalte forbrenningspillene. Så er det "bildebevis" på hvor godt de virker, pillene får æren mens det faktisk er det andre man gjør som virker.
Suppemann Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Det stemmer rett og slett ikke det enkelte hevder over at det ikke finnes tilskudd som kan assistere med forbrenning av fett. Fks kombinasjonen av nikotin og koffein kan øke det daglige kaloriforbruket med over 10%, i tillegg virker nikotin appetittdempende. Det er en grunn til at røykere som oftest går opp i vekt etter røykeslutt.Vil ikke anbefale å begynne å røyke selfølgelig, men det finnes jo nikotin plastere fks, dog er dette noe nye dyrt. Endret 5. desember 2015 av Suppemann
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 (endret) Sitat slettet. Mynona, mod. Om bare det fantes en enkel og billig måte å gå ned i vekt... Tenk om man bare kunne drukket fem glass vann og spist litt mindre for å se at kiloene raser av... Endret 6. desember 2015 av Mynona 1
Mynona Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Trådn er ryddet for helseskadelige råd og svar til dette.Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Jeg har to bokser med rapid burn(?) i skapet. Gikk på de en måned eller to, og gikk ned i vekt. Men det gjorde jeg etter jeg sluttet å ta de også, fordi jeg begrenset matinntaket og trente. Tror egentlig ikke lovlige tabletter har særlig virkning. Mange av de inneholder koffein, grønn te og chili som skal hjelpe på vektnedgang. Men det er bare marginalt tror jeg. Amfetamin/efedrin og de slankepillene folk dør av, som demper apetitten og gir deg hjertebank, gjør at svetten siler osv er sikkert VELDIG effektive- men vil hvilken pris? For de aller fleste er ikke noen kilo mindre på kroppen verdt å risikere livet/helsen for.Klart man går ned i vekt om man bruker amfetamin, men jeg håper ikke det er vanlig blant slankende Anonymkode: 647d0...44e
KlikkeVibb Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Hei! Er det noen her som har prøvd fettforbrenningstabletter, eller tilskudd av noe slag som øker forbrenningen? og som faktisk har effekt?Anonymkode: 37886...b8eKan bekrefte at dette faktisk finnes. Det baserer seg blant annet på å øke kroppstemperaturen slik at prosessene i kroppen jobber raskere. Har vært flere dødsfall i Europa pga dette. Ville styrt unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå