AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Hei, jeg er ute etter en hunderase som passer for meg Jeg bor i en liten søt hageby med mange katter og hunder fra før. Jeg har en liten leilighet så hunden kan ikke være stor, men jeg liker å gå på tur så det hadde vært fint med en aktiv hund liten - mellomstor hunderase. Den må kunne være hjemme alene når jeg er på skolen, men den skal få tur om morgenen etter skoletid og på kvelden. Jeg liker utseendet på Japansk spisshund, Husky, Finsk lapp hund, Pomeranstre, Samojed og Borde Collie. Det kan også være blandingsrase Vet dere om noen hunder som passer for meg og evt noen hunde opprettere eller omplassering hunder? Jeg har også lagt til noen bilder av hunder jeg syntes er utrolig pene, men det er ikke bare utseende som teller. Hunden må også passe for meg Takk for svar Anonymkode: 605d6...f44
Heypådey Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Hei, jeg er ute etter en hunderase som passer for meg Jeg bor i en liten søt hageby med mange katter og hunder fra før. Jeg har en liten leilighet så hunden kan ikke være stor, men jeg liker å gå på tur så det hadde vært fint med en aktiv hund liten - mellomstor hunderase. Den må kunne være hjemme alene når jeg er på skolen, men den skal få tur om morgenen etter skoletid og på kvelden. Jeg liker utseendet på Japansk spisshund, Husky, Finsk lapp hund, Pomeranstre, Samojed og Borde Collie. Det kan også være blandingsrase Vet dere om noen hunder som passer for meg og evt noen hunde opprettere eller omplassering hunder? Jeg har også lagt til noen bilder av hunder jeg syntes er utrolig pene, men det er ikke bare utseende som teller. Hunden må også passe for meg Takk for svar Anonymkode: 605d6...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå