AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har veldig lyst å kjøpe alpinski til kjæresten i julegave, men er så usikker på om han blir fornøyd :-(Han har snakket i 5 år om hvor lyst han har å stå på ski, men det blir aldri noe av. Det er jo snakk om en del penger, så jeg synes dette er vanskelig Anonymkode: d5a46...901
Gjest Holititten Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Kanskje det er bedre å kjøre en helg på leid hytte og leie ski? Ha det som julegave for å legge ut noen følere. Ellers kan du jo spørre om kan han ville likt å dra på en slik tur. Om han virkelig, virkelig vil kan du jo ta det som et tegn på at han hadde likt skiene, men om han ikke er interresert er det jo ikke vits i å kjøpe ski.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Kanskje det er bedre å kjøre en helg på leid hytte og leie ski? Ha det som julegave for å legge ut noen følere. Ellers kan du jo spørre om kan han ville likt å dra på en slik tur. Om han virkelig, virkelig vil kan du jo ta det som et tegn på at han hadde likt skiene, men om han ikke er interresert er det jo ikke vits i å kjøpe ski. Jeg er 100% sikker på at han vil stå på ski. Han har snakket om det i mange år, men av ulike grunner (som oftes jobb) så har det aldri blitt noe av. Han gleder seg enormt til sesongen starter og klarer nesten ikke vente til vi skal på tur i bakken. Men jeg er usikker på om han kommer til å like skiene jeg tenker å kjøpe, det er jo bare vanlige alpinski. Ikke twintip eller noe. Det var det de anbefalte på sportsbutikken da, siden han ikke har stått på ski på 10 år. Jeg er bare redd han ikke skal få bruk for skiene, eller plutselig finne ut at ski ikke er noe gøy likevel.... Anonymkode: d5a46...901
Vattenflaska Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Do it Det syns jeg var en god ide! Endret 4. desember 2015 av karlakarl
Gjest Holititten Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Sørg for mulighet til å bytte, så er det jo ingen problem!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Hvis du er i tvil, spør ham? Skjønner at det er en big deal for mange å holde gaver hemmelig for så å avsløre de på juleaften, men det må vel ikke gjøres for en hver pris?! Det vil jo være en overraskelse for ham å vite hva han får, enten datoen er 12. eller 24. Poenget er jo at dette er en idé du har kommet på og noe du betaler for og gir ham Jeg ville absolutt spurt ham, dersom du ikke er sikker.. Så kan han være med å plukke de ut Så kan han få rett innstillinger på de også, mtp. høyde og vekt og hvor stive de skal være.. Det er tross alt en ganske dyr julegave I fjor kjøpte jeg en ganske dyr vinterjakke til kjæresten min og den hadde jeg ikke kjøpt med mindre jeg var sikker på at han likte den Så den hadde han godkjent og prøvd på før jeg kjøpte den Men jeg pakket den likevel fint inn til julaften Anonymkode: aa30a...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå