AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #21 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg ville kalt det et forsøk på ortofon skrivemåte. Anonymkode: 933b9...502 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. mars 2016 #22 Del Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, Anastasha skrev: Forumet blir bedre dersom folk tenker seg om før de poster noe, og har en viss anelse om at det de skriver er riktig. Dersom du ikke en gang er interessert i å finne ut av hva det du skriver betyr, tror jeg ikke du får mange poeng for det du skriver, men det er vel heller ikke derfor du er her, for å opplyse andre, mener jeg. A Du får ta på deg jobben da vet du, med å gå igjennom hele forumet og rette alle svar du mener er gale. Lykke til med det. Og hvorfor angriper du ikke de andre i tråden her som svarer "galt"? Du trenger forresten ikke signere innleggene dine med "A", alle kan se brukernavnet ditt hver eneste gang du poster. (PS. Jeg ser at du er ganske fersk her, men FYI så er det ingen som er her på forumet for å sanke "poeng" - det er rimelig meningsløst.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastasha Skrevet 7. mars 2016 #23 Del Skrevet 7. mars 2016 Litt av meningen med tråden er jo å bli klokere, men skjønner at du ser annerledes på det. Jeg angriper ingen, men beklager det dersom du ikke tåler å bli irettesatt/opplyst. Ser ingenting galt i poengsanking og det å prøve å glede noen med sine innlegg, forøvrig, hva er det som er så galt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. mars 2016 #24 Del Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, Anastasha skrev: Litt av meningen med tråden er jo å bli klokere, men skjønner at du ser annerledes på det. Jeg angriper ingen, men beklager det dersom du ikke tåler å bli irettesatt/opplyst. Ser ingenting galt i poengsanking og det å prøve å glede noen med sine innlegg, forøvrig, hva er det som er så galt med det? "irettesatt"? Et lite tips sånn til slutt: hvis du trykker på "svar på innlegget" nederst i innlegget du vil svare på, så får den andre brukeren varsel om at du svarer (slik som du fikk nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #25 Del Skrevet 7. mars 2016 8 minutter siden, incognita skrev: "irettesatt"? Riktig, du ble irettesatt. Du kom med et helt feilaktig svar, og det ble rettet på. Såpass må du tåle når du skriver her. I stedet reagerer du uhyre barnslig. Anonymkode: b5704...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. mars 2016 #26 Del Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Riktig, du ble irettesatt. Du kom med et helt feilaktig svar, og det ble rettet på. Såpass må du tåle når du skriver her. I stedet reagerer du uhyre barnslig. Anonymkode: b5704...c1b Lykke til da "A", med å rette på alle gale svar på forumet. Jeg beklager så meget at svaret mitt ikke var det TS var ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #27 Del Skrevet 7. mars 2016 16 minutter siden, incognita skrev: Lykke til da "A" Du setter rekord i å være barnslig. Tror jeg er "A"! Det er jeg så absolutt ikke. Nei, jeg tror jeg plasserer deg i fjollefilteret mitt, så jeg ikke mer plages av barnslige kommentarer. Anonymkode: b5704...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #28 Del Skrevet 7. mars 2016 Men herrefred da. incognita kom med ett forslag. hva er problemet?? Anonymkode: 2703a...d42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #29 Del Skrevet 7. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men herrefred da. incognita kom med ett forslag. hva er problemet?? Anonymkode: 2703a...d42 Forslaget var helt på jordet? Anonymkode: c181f...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #30 Del Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forslaget var helt på jordet? Anonymkode: c181f...e7c Hvorfor var svaret hennes noe mer på jordet enn andres svar? Tåpelig oppførsel å holde på slik Anonymkode: 2703a...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 7. mars 2016 #31 Del Skrevet 7. mars 2016 Dysleksi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 7. mars 2016 #32 Del Skrevet 7. mars 2016 Et øyeblikk siden, cheshirecat skrev: Dysleksi? Lykke til. Nå kommer det til å klikke for "A". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. mars 2016 #33 Del Skrevet 7. mars 2016 Det heter fanget-i-en-Ravi-musikkvideo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 7. mars 2016 #34 Del Skrevet 7. mars 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Lykke til. Nå kommer det til å klikke for "A". Haha! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå