AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Med kjæresten, men usikker på om jeg vil pga div årsaker. Han har betalt, jeg skal betale han for min billett. Er det mulig å avbestille nå to dager senere? Hvordan gjør vi det med pengene? Bestilte ikke avb.forsikring. Anonymkode: e78a6...cfc
Gjest Holititten Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Kommer an på hvor dere har bestilt. SAS har gratis avbestilling de første 24 timene i hvertfall.Hvorfor vil du ikke reise? Det burde jo absolut blitt tenkt på før dere bestilte, blir så kjedelig å angre bare to dager etterpå.
Chizue Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Hvilket selskap har dere bestilt med?Noen tillater avbestilling, andre gjør det ikke, noen tar bare avb.forsikring.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 http://www.dailymail.co.uk/news/article-3345509/Fears-10-Islamic-State-terrorists-slipped-Thailand-planning-attacks-Bangkok-beach-resorts-Phuket-Pattaya.html Anonymkode: 2adcc...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå