AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Har ikke hatt mensen siden 17.09 og har tatt en test når jeg var i "uke 8" ( sier det slik siden jeg ikke har fått mensen igjen) og nå er jeg i ca "uke 11" og har fått noen rare smerter i høyre hofte. Jeg føler at jeg er kald på innsiden og litt mensmurring lignende (vanskelig å forklare 😨) men jeg merker det mest når jeg sitter eller ligger og det har vært slik i en til to uker ca. Skal ta en ny test neste uke når lønna kommer 😇 Noen som vet som det kan være et tegn på graviditet? Føler ikke jeg kan si jeg har hatt symptomer annet en litt vondt i hode de siste to ukene å forkjølelse ( men føler ikke det er boe tegn nå på denne årstiden ) Eller om noen har vært gravid utenfor livmoren som kan forklare hvordan det kjennes ut? Anonymkode: ce1bd...c32
Gjest Hjertesukk Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Det kan være det er tante rød som er på vei, eller at du har eggløsning om du ikke fikk utslag på graviditetstest fem uker etter du skulle hatt mensen, så er det lite sannsynlig at det er en graviditet. Om du har stresset mye, håpet at du er gravid, gått opp/ned i vekt, eller gått mye sammen med en venninne så kan uka utsette seg, eller regulere seg i forhold til dette. Det kan også skje tilfeldig. krysser selvfølgelig fingrene for at du er gravid, men ville nok ha innstilt meg på at TR kommer hvert øyeblikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå