Gå til innhold

Møbelbutikken living...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har noen erfaring med møbelbutikken LIVING? Hva slags butikk er det - hva slags kvalitet?

På forhånd takk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.living-norge.no

Synes de har mye fint, jeg. Kjøpte nettopp spisebord og stoler der og er kjempefornøyd. Har også noen tepper derfra pluss litt småting. Blir nok å handle mer der etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også de har mye fint der! MEN vi har opplevd litt kluss med levering og diverse og har derfor lært at det er svært viktig å ta vare på alle kvitteringer og ordresedler derfra i lang tid!

Klems charmina

:babyjente: 38 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Living er den samme butikken som Kim Tvedte om du kjenner til den. har byttet navn. jeg syns de har mye fint der til en overkommelig pris. har helst kjøpt småting, duker, sengklær, rammer osv. ingen erfaring når det gjelder kjøp av møbler kontra levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rot ble det med leveringen. De sa de skulle ringe og det var leveringstid på 1-3 uker. Siden jeg skulle være bortreist ba jeg de også skrive på sambo sitt telefonnummer og skrive på ordren navnet hans siden det var han som skulle hente. 3 uker gikk og hørte ingenting. Da det var gått 4 uker ringte jeg og fikk beskjed om at møblene sto på hovedlageret i Stavanger og de kunne ikke sende det til Oslo før de var sikre på at jeg henta det. Jeg sa jeg hadde venta på telefon fra dem som avtalt og dama på kundesenteret hørtes ut som et spørsmålstegn og sa det var jeg som måtte ringe inn. Sjekka ordreseddelen en gang til og der sto det at de skulle ta kontakt, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har en kamerat som er forbanna på butikken. de klussa det skikkelig til ved levering. han måtte først vente i månedsvis på at de skulle få inn varene han hadde bestilt, og som han ble lovt skulle komme innen kort tid. og da varene endelig kom ble de solgt før han hadde fått beskjed. så da var det jo bare å vente videre på varene han allerede hadde betalt.... så det er sikkert lurt å spare lenge på kvitteringene, som noen her har nevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte ikke alt med en gang. Betalte 500 kr da jeg bestilte og resten når vi henta møblene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte på når jeg var der var at alle møblene og alle interiørartiklene var i samme stil.. litt sånn minimalistisk +... ganske stramme linjer og det passer jo ikke inn i den litt shabby-chic-nostalgiske-country-look'en jeg prøver meg på.. :sjarmor:

Nei, takke meg til gode gamle Ikea.. :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...