AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Dette med dating og vekt er jo noe som går igjen veldig ofte her på KG, så da lurer jeg på hva dere (både kvinner og menn) anser som "noen kilo ekstra"?Tar dere utgangspunkt i dagens supermodeller?Den aktuelle personens idealvekt?Kommer det an på hvor kiloene er plassert?BMI? Anonymkode: 1a8b2...c48
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Dette med dating og vekt er jo noe som går igjen veldig ofte her på KG, så da lurer jeg på hva dere (både kvinner og menn) anser som "noen kilo ekstra"?Tar dere utgangspunkt i dagens supermodeller?Den aktuelle personens idealvekt?Kommer det an på hvor kiloene er plassert?BMI? Anonymkode: 1a8b2...c48Drit i idealvekt.Noen kg ekstra=under overvekt. Overvekt=fedme.Noen kg ekstra kan være sexy. Det er opp til øyet som ser . Det viktigste er at du er fornøyd med hvordan du ser ut.Dessuten er det mange ting som spiller inn mot både idealvekt og BMI. Mengde vann i kroppen, muskelmasse og beinmasse. Man kan ha høy BMI, men fortsatt se bra ut. Endret 4. desember 2015 av Svampebobb1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Jeg ser noen kilo ekstra ut fra egen kropp. Jeg har i dag noen kilo ekstra, da fordi buksene sitter stramt og de vanligvis sitter perfekt på. Når jeg lukker buksene (high-waist), føler jeg at jeg har 3-5 kilo ekstra på kroppen, som må bort for at jeg skal føle meg komfortabel og se på meg selv som normal/slank Jeg er lav og har former (som i timeglass), så slank for meg er flat mage og stram kropp. Noen kilo erstatning tolkes nok veldig forskjellig fra person til person. Mannen sier jeg er normal, og har gått fra slank til normal siden sommeren (ja, han er ærlig sånn ). Jeg mener jeg har gått fra normal til 'noen kilo ekstra'. Så bare der er det øyet som ser... Anonymkode: 07579...9ad
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Noen kg ekstra betyr nettopp det.Dessverre så virker det som om det er der skalaen stopper for de fleste. Uansett hvor mange kg ekstra de har, er det bare "noen kg" når det føres inn i profilen de oppretter. Selv om det egentlig er 30kg ekstra det er snakk om.Skal man være ærlig i en onlineprofil, så skal man svare det man føler er riktig. Og føler man ikke at noen kg ekstra er riktig, så er det ikke det.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Dette med dating og vekt er jo noe som går igjen veldig ofte her på KG, så da lurer jeg på hva dere (både kvinner og menn) anser som "noen kilo ekstra"?Tar dere utgangspunkt i dagens supermodeller?Den aktuelle personens idealvekt?Kommer det an på hvor kiloene er plassert?BMI? Anonymkode: 1a8b2...c48Noen få kilo ekstra for min del = litt mage.Ikke mer enn det. Mange menn på datingsider ser ut som de er gravide i 11.måned og likevel krysser de av for "noen få kilo ekstra".Da er det over og ut etter første treff. Anonymkode: 2519d...8b8 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Det er ikke ett antall kilo i forhold til høyde for min del. Det er mer hvordan det ser ut. Dette er ett par kilo ekstra for min del. Mer enn det kaller jeg det god gammeldags tykk! http://www.socialitelife.com/photos/stills-carlos-ponce-gets-up-close-personal-on-couples-retreat/carlos-ponce-sexes-up-couples-retreat-16 Anonymkode: 316af...f01 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Slutt å pirke deg rundt et spørsmål om vekta di. Du må jo evt møte de du snakker til og da vises det om du har komplekser for vekta eller ikke (krysse av på "noen kilo ekstra" når han/hun helt klart er overvektig). Det å lure folk ved bruk av noen ord kommer ikke til å skaffe deg et forhold med det første iallefall. Anonymkode: fefeb...def
ViljaH Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Noen kg ekstra er 5-10 kg, altså litt myk mage og litt ekstra fett fint fordelt overalt. Kommer mye an på idealvekt, men + 30 kg er ikke smålubben, det er TYKK. 1
kisskissbangbang Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Dette og dette er "noen kilo ekstra/chubby i mine øyne. Endret 4. desember 2015 av kisskissbangbang 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Hva med meg som er 76 kg og 174 cm høy. Hva skal jeg skrive? Anonymkode: afd75...8ca
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Hva med meg som er 76 kg og 174 cm høy. Hva skal jeg skrive?Anonymkode: afd75...8caDet kan ikke vi vite.76 kg og 174 cm høy, kan bety mye forskjellig, ut i fra hvor stor muskelmasse og fettprosent man har, og hvor fettet sitter Anonymkode: e9b8a...fe9 1
Teriyaki Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 Hva med meg som er 76 kg og 174 cm høy. Hva skal jeg skrive?Anonymkode: afd75...8caDet kommer jo andre på fordeling av fett og muskler,men jeg er like høy som deg, og veier 66 kg. Har ikke så mye muskler enda (vært gravid osv), så føler godt jeg kan gå ned til 64 kg. Ved 76 kg har jeg personlig noen kg ekstra. Før graviditet veide jeg 69 kg, men hadde mer muskler enn nå. Så like tynn ut da som jeg gjør nå, tre kg lettere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå