Gå til innhold

Hvorfor ikke mer slikking?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på om noen, særlig det kvinnelige kjønn kan gi meg en tilbakemelding. Jeg har vært sammen med dama i mange mange år og vi har stort sett hatt et fint sexliv. Jeg er og har alltid vært glad i å gi oralsex til henne. Jeg liker settingen, smaken, det å se henne nyte, alt.

Men den senere tid har det blitt mer sånn at "du trenger ikke slikke meg i kveld", "nei ikke nå", "er ikke ren nok", "vi gjør noe annet". På direkte spørsmål får jeg ikke svar, annet enn at "jeg har jo sagt hvorfor, og det er flere grunner til det". 

Min hypotese, er at oralsex blir mindre viktig med tiden. At det å bli slikka ikke er så digg etter som tiden går. Noen som kjenner seg igjen her? Eller har dere god oral også etter 6-7 års forhold?

Setter pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hypotese, er at oralsex blir mindre viktig med tiden. At det å bli slikka ikke er så digg etter som tiden går. Noen som kjenner seg igjen her? Eller har dere god oral også etter 6-7 års forhold?

Kjenner meg ikke igjen. 14 år og det er fortsatt like sykt digg. Tror nok desverre hun tenner mindre på deg, og da blir hun ikke revet ut av komforsonen sin lengre, og tenker over sånne hygieneissues som sikkert har vært der hele tida, men som hun "skrudde av" mens hun fortsatt var heit på deg. 

Anonymkode: ec148...358

• Liker 4
Skrevet

Har dere fått barn i mellomtiden?

Anonymkode: 82800...914

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen. 14 år og det er fortsatt like sykt digg. Tror nok desverre hun tenner mindre på deg, og da blir hun ikke revet ut av komforsonen sin lengre, og tenker over sånne hygieneissues som sikkert har vært der hele tida, men som hun "skrudde av" mens hun fortsatt var heit på deg. 

Anonymkode: ec148...358

Jeg støtter meg til denne. Jeg eksker å bli slikket, men opplevde det som for intimt når jeg mistet lysten på eksen.

Anonymkode: 65043...a18

• Liker 3
Skrevet

Det kan være så mange årsaker, selv følte jeg meg mindre fin der nede etter fødsler og sånt. Prøv å dempe lys, evt. slå av lys før du prøver deg. Slipper du til da så har du årsaken. :)

Anonymkode: e2e6d...255

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen, for meg høres det ut som at du er dårlig til å slikke og hun ikke får så mye ut av det på måten du gjør det og at du burde steppe opp slikke-gamet ditt og spørre hun hva so føler godt, prøve andre teknikker osv, hardere trykk osv.

Anonymkode: df890...195

• Liker 1
Skrevet

Hun er ikke utro og redd for at du skal få i deg sæd fra noen andre da? 

• Liker 1
Skrevet

Men den senere tid har det blitt mer sånn at "du trenger ikke slikke meg i kveld", "nei ikke nå", "er ikke ren nok", "vi gjør noe annet".

Det er så typisk. Sexlysten dabber av i forhold som ikke holdes ved like. Tegn på at du bør gå videre. 

Anonymkode: 5ddfe...e58

Skrevet

Prøv å dempe lys, evt. slå av lys før du prøver deg. 

Anonymkode: e2e6d...255

Nei, nei, nei! Så lenge du viser at du tenner på henne er det helt unødvendig å slukke lys. 

Anonymkode: 5ddfe...e58

Skrevet

For noen idiotiske svar noen kommer med her... 

Kjæresten min elsker også å slikke og kan komme bare av å slikke meg, men eg for min del foretrekker å bli pult. 
Kanskje hun bare ikke er så veldig glad i oralsex? Alle er jo forskjellige. Tidligere i forholdet fikk han så og sei alltid lov å slikke, men nå når vi har vert ilag så lenge så blir det litt "kjedlig" å alltid være med på det for hans skyld om du skjønner. Ofte jeg også ikke føler meg ren nok og da sier jeg nei selv om han ikke bryr seg om jeg er 100% rein. Det har ikke noe med at kjæresten er dårlig til å slikke for han får meg alltid til å komme, men jeg foretrekker vaginal orgasme. 

Hvor lenge har der vert sammen? Fikk du lov å slikke oftere før? 

Anonymkode: 998af...681

Skrevet

Årsaken kan jo også være at hun har blitt litt lei av å bli slikka? Hvis du slikket henne hele tiden før, så kan det jo være hun har blitt lei av det. 

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen, for meg høres det ut som at du er dårlig til å slikke og hun ikke får så mye ut av det på måten du gjør det og at du burde steppe opp slikke-gamet ditt og spørre hun hva so føler godt, prøve andre teknikker osv, hardere trykk osv.

Anonymkode: df890...195

Dere damer suger stort sett alle sammen på suging.. Just saying. Er bare et par damer som virkelig kunne suge.

Anonymkode: dba1e...11b

Skrevet

Lykker til med HPV-kreften. "Sykt digg"

Anonymkode: 9bcb4...20d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...