Soltero2015 Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har vært på kurs på jobben de siste to dagene og truffet en kvinne jeg ble tiltrukket av. Jeg vet ikke om hun er singel, men hun har ikke ring. Som 40+ er det ofte langt mellom single, men det kom ikke frem i pausesamtalene våre. Så jeg ønsker å be henne på date. Jeg antar hun er noen år yngre enn meg, men ikke mer enn det som er rimelig. Hun jobber i en annen avdeling i en annen etasje, så vi vil se lite til hverandre på jobben. Det er i hvert fall to spørsmål som må stilles: Er det greit å date en på samme arbeidsplass? Hvor fort er det greit å be om date? 1
Ragnar89 Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Så fort du ønsker selvsagt. Er jo bare å spørre da , enten får du nei eller ja.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Dont shit where you eat... Anonymkode: 1ce23...e0f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Samme arbeidsplass kan være veldig risky , men om du føler dette kan være din fremtidige kone og vil være seriøs med henne, og er sikker på at du ikke bare er betatt men virkelig vil date henne, så er det bare å be henne ut. Spør på en voksen og direkte måte når du ser henne "du! det kan hende jeg skyter i blinde nå, men om du er ledig kanskje du ville tatt en kaffe/middag en dag? " Anonymkode: cd4f3...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå