AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg skal møte eksen min i forliksrådet snart, da hun skylder meg en del penger. Noen her som har erfaringer med forliksrådet? Hvordan er "gangen" i det? Sitter partene å diskuterer for å prøve å komme til enighet, uten stor innblanding av medlemmene i forliksrådet? Er det vanlig å ha med seg noen når man skal i et slik møte, eller er det best å dra alene? Anonymkode: 39735...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Del Skrevet 4. desember 2015 da jeg var der pga eksen,Saken ble lagt frem, hun forklarte seg, og dommen kom . hun måtte betale... veldig enkelt og ryddig. Anonymkode: 5b324...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Del Skrevet 4. desember 2015 da jeg var der pga eksen,Saken ble lagt frem, hun forklarte seg, og dommen kom . hun måtte betale... veldig enkelt og ryddig. Anonymkode: 5b324...60bSå bra det ordnet seg for deg! Måtte du legge frem noen bevis, eller ga de dom kun ut i fra deres forklaringer? Anonymkode: 39735...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Del Skrevet 4. desember 2015 Så bra det ordnet seg for deg! Måtte du legge frem noen bevis, eller ga de dom kun ut i fra deres forklaringer? Anonymkode: 39735...125Kontoutskrift der man så jeg hadde overført mye penger til henne oppover tiden, tekst på overføringen la jeg alltid til at det stod lån. om det hadde holdt med ord mot ord. litt usikker. Anonymkode: 5b324...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Del Skrevet 4. desember 2015 Kontoutskrift der man så jeg hadde overført mye penger til henne oppover tiden, tekst på overføringen la jeg alltid til at det stod lån. om det hadde holdt med ord mot ord. litt usikker. Anonymkode: 5b324...60bJeg har heldigvis masse meldinger mellom eksen og meg som "bevis", så tror jeg har en god sak.. =) Anonymkode: 39735...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 4. desember 2015 #6 Del Skrevet 4. desember 2015 De som sitter der, la vekt på at jeg og x ble enige/møtes på halvveien. Jeg fikk halvparten av pengene mine igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå