AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 En mann jeg dater ble plutselig veldig stille.. Sluttet å ta initiativ. Forrige helg spurte han ikke hva jeg skulle eller noe, som han pleier. Min venninne matchet med han på Tinder fredag, så han er fortsatt aktiv. Hun matchet med han på tull for å se.. Og han spurte henne hva hun gjorde den kvelden!! Hun avviste han.Dagen etter spurte jeg han om vi skulle møtes og han sa ja! Og vi hadde det kjempefint...... Sa ingenting om min venninne.Føler meg helt knust egentlig... er jeg ikke bra nok? Er jeg for stygg? Hvorfor er han ikke fornøyd med meg?:( han ville heller møte en ny fra Tinder enn å være med meg tydeligvis. Ingen god følelse.. Anonymkode: 660c6...15c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Han er ikke bra nok i seg selv. Han har så lav selvfølelse at han må ha bekreftelse fra andre om at han er ok. Han er en player og ikke mye å spare på. Løp!! Anonymkode: a6379...e5a 11
Rammfrø Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Han er ikke noe å samle på. Han prøver sikkert dating livet men samtidig er han ikke så interessert i deg. Du har ikke gjort noe som helst galt. Du fortjener noe bedre enn han der! 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Han er ikke noe å samle på. Han prøver sikkert dating livet men samtidig er han ikke så interessert i deg. Du har ikke gjort noe som helst galt. Du fortjener noe bedre enn han der!Dette har jeg lært av kvinneguiden:Sålenge man ikke er avtalt ekslusive så kan man date alt man orker. Han har ikke gjort noe galt. Flere av damene her har datet den ene dagen og hatt sex med fuck friend dagen etter. Når daten har reagert negatvit på det er han en sjalu, kontrollerende og umoden mann som bør dumpes. Det blir visstnok bare værre senere nemlig. Ikke avtalt ekslusivitet= ikke gjort noe galt. Date flere innledningsvis = OK. Anonymkode: fd78b...96b 1
Veslefrikk Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 En mann jeg dater ble plutselig veldig stille.. Sluttet å ta initiativ. Forrige helg spurte han ikke hva jeg skulle eller noe, som han pleier. Min venninne matchet med han på Tinder fredag, så han er fortsatt aktiv. Hun matchet med han på tull for å se.. Og han spurte henne hva hun gjorde den kvelden!! Hun avviste han.Dagen etter spurte jeg han om vi skulle møtes og han sa ja! Og vi hadde det kjempefint...... Sa ingenting om min venninne.Føler meg helt knust egentlig... er jeg ikke bra nok? Er jeg for stygg? Hvorfor er han ikke fornøyd med meg?:( han ville heller møte en ny fra Tinder enn å være med meg tydeligvis. Ingen god følelse..Anonymkode: 660c6...15cHvordan kan du bli helt knust hvis dere bare er i en dating-fase?Hadde dere hatt et fast forhold i lang tid så hadde jeg forstått det, men hvis dere kun har datet så forstår jeg ikke at du kan bli knust av dette. Du skal jo heller være glad for at du har oppdaget hvordan han er før du har involvert deg mer og kanskje til og med flyttet sammen. 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Hvordan kan du bli helt knust hvis dere bare er i en dating-fase?Hadde dere hatt et fast forhold i lang tid så hadde jeg forstått det, men hvis dere kun har datet så forstår jeg ikke at du kan bli knust av dette. Du skal jo heller være glad for at du har oppdaget hvordan han er før du har involvert deg mer og kanskje til og med flyttet sammen.Folk reagerer da ikke likt. Det finnes ingen regel som sier, har dere bare datet, så kan du ikke bli knust. Du kan kun bli knust hvis dere har vært kjærester i lang tid. Ts er nå knust og det er ikke hennes feil. Man kan ikke styre følelsene sine. Anonymkode: 11072...faa 6
Gjest chisandra Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 En mann jeg dater ble plutselig veldig stille.. Sluttet å ta initiativ. Forrige helg spurte han ikke hva jeg skulle eller noe, som han pleier. Min venninne matchet med han på Tinder fredag, så han er fortsatt aktiv. Hun matchet med han på tull for å se.. Og han spurte henne hva hun gjorde den kvelden!! Hun avviste han.Dagen etter spurte jeg han om vi skulle møtes og han sa ja! Og vi hadde det kjempefint...... Sa ingenting om min venninne.Føler meg helt knust egentlig... er jeg ikke bra nok? Er jeg for stygg? Hvorfor er han ikke fornøyd med meg?:( han ville heller møte en ny fra Tinder enn å være med meg tydeligvis. Ingen god følelse..Anonymkode: 660c6...15cDet er han som ikke er bra nok for deg - ikke omvendt.
Rammfrø Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Dette har jeg lært av kvinneguiden:Sålenge man ikke er avtalt ekslusive så kan man date alt man orker. Han har ikke gjort noe galt. Flere av damene her har datet den ene dagen og hatt sex med fuck friend dagen etter. Når daten har reagert negatvit på det er han en sjalu, kontrollerende og umoden mann som bør dumpes. Det blir visstnok bare værre senere nemlig. Ikke avtalt ekslusivitet= ikke gjort noe galt. Date flere innledningsvis = OK.Anonymkode: fd78b...96bSelvfølgelig kan man det. Jeg sa aldri han hadde gjort noe galt, men det har ikke hun heller. Det jeg prøvde å få frem.
Gjest BethD Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Nå blir jeg vel korsfestet her men jeg ser ikke at han har gjort noe galt egentlig..Jeg hadde sikkert gjort akkurat det samme, om situasjonen var omvendt, jeg slutter ikke å snakke med andre fordi om jeg dater en mann sporadisk...Dere har ikke avtalt å ikke se andre har dere ?
makkapakka Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 jeg hadde konkludert med at "forholdet" hadde vært avsluttet, nå klamrer du deg fast til krampa tar deg 1
Gjest Blomsterert Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 En mann jeg dater ble plutselig veldig stille.. Sluttet å ta initiativ. Forrige helg spurte han ikke hva jeg skulle eller noe, som han pleier. Min venninne matchet med han på Tinder fredag, så han er fortsatt aktiv. Hun matchet med han på tull for å se.. Og han spurte henne hva hun gjorde den kvelden!! Hun avviste han.Dagen etter spurte jeg han om vi skulle møtes og han sa ja! Og vi hadde det kjempefint...... Sa ingenting om min venninne.Føler meg helt knust egentlig... er jeg ikke bra nok? Er jeg for stygg? Hvorfor er han ikke fornøyd med meg?:( han ville heller møte en ny fra Tinder enn å være med meg tydeligvis. Ingen god følelse..Anonymkode: 660c6...15cDu.Hvorfor i all verden ba du om å treffe han igjen etter dette? Det høres destruktivt ut.Kan du ikke heller droppe slike som han da,som får deg til å føle deg stygg og ikke bra nok?? Kutt han ut,og ta bedre vare på deg selv ved å bli kjent med mer interesserte menn.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 Herlighet, det er forskjell på dating og det å være i et forhold. Han får da vel se etter andre også. Anonymkode: 1d1be...7e8 1
Gjest Rose11 Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Kjip situasjon, men sånt skjer i datinglivet. Dukker det opp noe bedre, så blir man "dumpet". Beste er bare å glemme han og komme seg videre. . Finnes nok bedre der ute
Eighth Planet Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Kan garantere deg at flesteparten på tinder IKKE er ute etter fast forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #15 Skrevet 4. desember 2015 Du.Hvorfor i all verden ba du om å treffe han igjen etter dette? Det høres destruktivt ut.Kan du ikke heller droppe slike som han da,som får deg til å føle deg stygg og ikke bra nok?? Kutt han ut,og ta bedre vare på deg selv ved å bli kjent med mer interesserte menn.Jeg vet ikke.. liker han så godt møtte han igår også og da var det også jeg som tok initiativ, men han sier jo ja og vi har det så hyggelig sammen! Skjønner ikke hvorfor han er på leting etter noen andre men selvtilitten min har fått seg en knekk ja.. Anonymkode: 660c6...15c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #16 Skrevet 4. desember 2015 Nå blir jeg vel korsfestet her men jeg ser ikke at han har gjort noe galt egentlig..Jeg hadde sikkert gjort akkurat det samme, om situasjonen var omvendt, jeg slutter ikke å snakke med andre fordi om jeg dater en mann sporadisk...Dere har ikke avtalt å ikke se andre har dere ? Nei.. ikke avtalt å ikke se andre. Jeg bare trodde vi hadde noe men der tok jeg feil... Anonymkode: 660c6...15c
Gjest BethD Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Nei.. ikke avtalt å ikke se andre. Jeg bare trodde vi hadde noe men der tok jeg feil...Anonymkode: 660c6...15cBeen there dne that.... Man tror man har noe men man tar feil.. det beste er nok å prøve å snakke om ting ,og ikke anta..
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 Min erfaring er at du kan være så bra nok som bare det, og absolutt ingen feil, men om mannen ikke blir forelsket så går det ikke.. man kan jo ofte møte msk man liker kjempegodt, bli kjempegode venner med osv, men får man ikke følelser, så går det jo ikke.. Anonymkode: 60f57...392
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Du er fullstendig knust, men går fortsatt på date med han..? Jøss.. Anonymkode: 95705...57a 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #20 Skrevet 4. desember 2015 Been there dne that.... Man tror man har noe men man tar feil.. det beste er nok å prøve å snakke om ting ,og ikke anta..Ja.. er rart hvor feil man kan ta, trodde vi hadde en super kjemi og alt, og at det var unødvendig å måtte snakke om hvorvidt vi datet flere..Min erfaring er at du kan være så bra nok som bare det, og absolutt ingen feil, men om mannen ikke blir forelsket så går det ikke.. man kan jo ofte møte msk man liker kjempegodt, bli kjempegode venner med osv, men får man ikke følelser, så går det jo ikke.. Anonymkode: 60f57...392Sant det.. har datet en stund og endelig var det en jeg virkelig likte, men da liker selvsagt ikke han meg like godt tilbake.. skulle ønske han heller kunne avvise meg da, en å fortsette å date meg. Hva er vitsen med det når han vet at jeg ikke er bra nok uansett. Anonymkode: 660c6...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå