AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Hei!Skal i bryllup til lillesøster, og lurer på om det er innafor å ha på et maxiskjørt dekt med gullpaljetter med en fin topp til i stedet for kjole? Synes det er så utrolig vanskelig å finne maxikjoler med det snittet jeg ønsker. Kan også nevne at jeg ikke hadde turt å gått for gullpaljetter i bryllup selv, men hun foreslo først en paljettkjole i gull til meg, så jeg har hatt det litt i bakhodet når jeg har lett etter antrekk..Og, forslag til topp? Anonymkode: e93a6...bf3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Sorry, skjørt i bryllup er utenfor for min del. Men er det er svært enkelt bryllup kan det kanskje være greit...... Anonymkode: 8033d...cda 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Vær så snill og velg et uten gullpaljetter på Anonymkode: a2924...c6c 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Det blir noe som dette tenker jeg, men en enkel topp med fint snitt (uten utringing) under, ikke helt bestemt meg for den enda. Bryllupet et på nyttårsaften, og fargene går i hvitt, gull og grønt. Er ganske usikker enda da Anonymkode: e93a6...bf3 5
Gjest Tigress Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Det må vel kunne gå, det er ingen som seier at du ikkje kan ha todelt antrekk, liksom. Ho på bildet var då verkeleg pynta nok vil eg seie!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Klart du kan gå i bryllup i den typen skjørt som du nevner. Det finnes i bøtter & spann av 'kjoler' som er på langt nær like passende, men brukes over en svært høg sko i bryllup - jeg har min berettigede tvil nemlig om alle har disse lange selskapskjoler som de bare kan vippe ut av skapet når de er invitert i bryllup. Anonymkode: 0bbee...38e 4
Solar Nebula Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Ja, synes helt klart du kan bruke et antrekk lignende det som er vist over her, med maxiskjørt og genser. Olivia Palermo valgte forresten å gifte seg i skjørt og genser! 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Ja, synes helt klart du kan bruke et antrekk lignende det som er vist over her, med maxiskjørt og genser. Olivia Palermo valgte forresten å gifte seg i skjørt og genser! Enig i at antrekket over var fint, og at du sikkert kan bli fin i det du ser for deg. Men Olivia Palermo har generelt ikke noen fin stil, mener jeg (ja,jeg vet at hun er hyllet, men jeg synes ikke noe om stilen likevel) Anonymkode: 8f2e8...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Ja, maxiskjørt dekket i gullpaljetter er innafor! Anonymkode: eadd7...254 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #12 Skrevet 27. desember 2018 På 4.12.2015 den 8.31, AnonymBruker skrev: Sorry, skjørt i bryllup er utenfor for min del. Men er det er svært enkelt bryllup kan det kanskje være greit...... Anonymkode: 8033d...cda Et langt fint skjørt med en fin tooo til kan da være like fint som en kjole? Mange av oss sliter med å finne kjoler som sitter fint. Mye enklere å finne skjørt og topp som sitter fint, synes ihvertfall jeg. Anonymkode: fd093...ea5 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #13 Skrevet 27. desember 2018 På 4.12.2015 den 15.09, AnonymBruker skrev: Det blir noe som dette tenker jeg, men en enkel topp med fint snitt (uten utringing) under, ikke helt bestemt meg for den enda. Bryllupet et på nyttårsaften, og fargene går i hvitt, gull og grønt. Er ganske usikker enda da Anonymkode: e93a6...bf3 Dette var da kjempefint! Anonymkode: fd093...ea5
Stina234 Skrevet 27. desember 2018 #14 Skrevet 27. desember 2018 På 4.12.2015 den 15.09, AnonymBruker skrev: Det blir noe som dette tenker jeg, men en enkel topp med fint snitt (uten utringing) under, ikke helt bestemt meg for den enda. Bryllupet et på nyttårsaften, og fargene går i hvitt, gull og grønt. Er ganske usikker enda da Anonymkode: e93a6...bf3 Pent, syntes dette er helt innenfor. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå