AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #1 Skrevet 4. desember 2015 Hvordan kan han forsvare det kreket? Anonymkode: 6f16f...576
Klar*a Skrevet 4. desember 2015 #2 Skrevet 4. desember 2015 Det er jobben hans, alle har krav på en forsvarer. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Det er jobben hans, alle har krav på en forsvarer.Men det virker som at han faktisk liker Krekar og vil befri han... Kreket Krekar må ut! Anonymkode: 6f16f...576
ajarRun Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Men det virker som at han faktisk liker Krekar og vil befri han... Kreket Krekar må ut!Anonymkode: 6f16f...576Hvorfor? Han er vår eneste mullah! 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Brynjar meling irriterer meg også. Han er så intens og dedikert ensaklig liksom. Anonymkode: 9d92e...9a5
herremann Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 (endret) han er et kapitalistsvin.selger sjela si for å tjene mest mulig $$$ ved å forsvare de mest grufulle mennesker.ingen liker kapitalistsvin.ergo ingen liker Brynjar Meling Endret 4. desember 2015 av herremann
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Tråden er ryddet for hets.Harley Quinn, mod
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 han er et kapitalistsvin.selger sjela si for å tjene mest mulig $$$ ved å forsvare de mest grufulle mennesker.ingen liker kapitalistsvin.ergo ingen liker Brynjar MelingKanskje på tide å begynne å snakke for seg selv. Nå kjenner jeg ikke Meling personlig, så jeg har ingen som helst formening om ham som person, men jeg setter umåtelig pris på at noen er villige til å forsvare mennesker som Krekar. Det er en viktig del av rettssystemet vårt, det sikrer rettssikkerheten vår og jeg er glad vi har slike advokater. Anonymkode: 038c8...a08 2
Herandjetzt Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Enkelte forstår tydelegvis ikke hva en forsvarsadvokat er. Eller, kanskje. KG har blitt 50/50 troll/brukere. Det gjør derimot Meling. Det vitner også bankkontoen hans tydelig om. Med tanke på at Meling kjenner mer til Krekar enn det fleste, er det ikke akkurat sannsynlig at han personlig sympatiserer med den karen. 2
Jerry Lee Skrevet 8. desember 2015 #11 Skrevet 8. desember 2015 (endret) Han har anlagt skjegg for ikke å bli tatt for å være en dildo med ører. 😜Tøys tilside... alle har krav på forsvarer her i landet, men personlig syns jeg Hr. Meling er usmakelig og utidig. Endret 8. desember 2015 av Jerry Lee
King in the North Skrevet 8. desember 2015 #12 Skrevet 8. desember 2015 Men det virker som at han faktisk liker Krekar og vil befri han... Kreket Krekar må ut!Anonymkode: 6f16f...576Selvfølgelig vil han "befri" ham, det er jo jobben hans.Meling er det stikk motsatte av Lippestad: nemlig en god advokat.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #13 Skrevet 8. desember 2015 han er et kapitalistsvin.selger sjela si for å tjene mest mulig $$$ ved å forsvare de mest grufulle mennesker.ingen liker kapitalistsvin.ergo ingen liker Brynjar MelingNoe sier meg at analysen din er feil:http://www.frelsesarmeen.no/no/vart_arbeid/krigsropet/hoyre_kolonne/arkiv/arkiv/kjentfolk/2002/–+Jus+handler+ikke+om+rettferdighet.d25-SwlvWWu.ips Anonymkode: 59da3...a00
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #14 Skrevet 8. desember 2015 Vi kan være glad det finnes advokater som BM selv om han forsvarer folk vi ikke liker. Anonymkode: 59da3...a00
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #15 Skrevet 8. desember 2015 Vi kan være glad det finnes advokater som BM selv om han forsvarer folk vi ikke liker.Anonymkode: 59da3...a00Aldri Anonymkode: 3cfcd...a3b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #16 Skrevet 8. desember 2015 Selvfølgelig vil han "befri" ham, det er jo jobben hans.Meling er det stikk motsatte av Lippestad: nemlig en god advokat. Ja, Lippestad er en god advokat Anonymkode: 3cfcd...a3b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #17 Skrevet 8. desember 2015 Enkelte forstår tydelegvis ikke hva en forsvarsadvokat er. Eller, kanskje. KG har blitt 50/50 troll/brukere.Det gjør derimot Meling. Det vitner også bankkontoen hans tydelig om.Med tanke på at Meling kjenner mer til Krekar enn det fleste, er det ikke akkurat sannsynlig at han personlig sympatiserer med den karen. Nei Anonymkode: 3cfcd...a3b
King in the North Skrevet 8. desember 2015 #18 Skrevet 8. desember 2015 Ja, Lippestad er en god advokat Anonymkode: 3cfcd...a3bFaglig er han rimelig svak. Sikkert et godt menneske, men gjorde en elendig jobb som advokat med Breivik.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #19 Skrevet 8. desember 2015 AldriAnonymkode: 3cfcd...a3bHvorfor? Et samfunn der man kan dømme folk uten tilstrekkelig bevis er et samfunn de fleste av oss ikke ønsker. Jeg ønsker Krekar lengst mulig vekk fra Norge, men man lar man synsing og følelser råde i straffesaker så er Iran og Nord Korea snart våre beste venner. Anonymkode: 59da3...a00 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå