MiniMjau Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 jeg trener mye, og spiser mye. Sunn mat, masse grønt, masse proteiner. Skal være på julebesøk i 5 dager, og belager meg vel egentlig på å spise det jeg blir servert, og maten er av en type som jeg sldri spiser. Typisn tradisjonelt brødbasert og lite proteiner, bortsett fra til middag da. Tips til hva jeg kan gjøre? Jeg kjenner jo de vi skal være hos, men ikke så godt st jeg kan styre og ordne mat på kjøkkenet, føler jeg ......
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Det er snakk om fem dager - det kommer ikke til å påvirke formen din nevneverdig. Er du likevel veldig bekymret kan du ta deg en løpe- eller skitur, forsyne deg mindre av det du ikke ønsker å spise mye av (mindre brød) og mer av det du vil ha (kjøttpålegg, ost, egg, grønnsaker) og en proteinshake i ny og de dersom du skulle uroe deg for proteininntaket. Men igjen; det er snakk om noen få dager her. Anonymkode: a8c7a...99c 3
Gjest Runforit Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Er jo bare å fokuere på å spise mer av pålegg, egg og grønt fremfor brød til frokost og mer kjøtt og grønt til middagen.
MiniMjau Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Ja, jeg har tenkt det samme som deg. Er ikke hysterisk 😂, men jeg orker liksom ikke spise brød brød brød hele tiden. Takk for tips Får ha noen proteinbarer Endret 4. desember 2015 av MiniMjau
Pringle Skrevet 4. desember 2015 #5 Skrevet 4. desember 2015 Så lenge du kan forsyne deg selv og det er en viss variasjon i matutvalget, bør du ikke uroe deg. Dessuten dreier det seg bare om noen dager, og brød er ikke farlig.
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Hehe, jeg skal være hos min mor i minst 9 dager. Kommer bare til å skrive "Juleferie, I don't have a clue what's going on" i loggen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå