AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Jeg ønsker å finne en gentleman: en mann som kan varte opp kvinnen, komme med blomster, holde opp døra ja, du vet skikkelig kliskje romantisk type. Altså en mann som liker å passe på kvinnen og at hun skal ha det bra. Dette er som å lete etter nåla i høystakka her i Norge.Jeg kan tilby mannen bakverk: både gjærbakst og kaker samt middager og jeg liker å stelle i hjemmet og vil at han skal ha det bra i hjemmet.De mennene jeg har møtt har som regel ville ha i pose og sekk. De vil ha en kvinne som lager mat til de og steller, men samtidig gjør de ingen ting stort tilbake som å komme med blomster, betale for restaurantbesøk en gang i blant samt andre romantiske gester. Lever jeg rett og slett i en fantasiverden? Anonymkode: 5f42c...230 2
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Neida. Jeg liker å varte opp jenter. Men ville du stellet i mitt hjem eller i ditt hjem?
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Jeg ønsker å finne en gentleman: en mann som kan varte opp kvinnen, komme med blomster, holde opp døra ja, du vet skikkelig kliskje romantisk type. Altså en mann som liker å passe på kvinnen og at hun skal ha det bra. Dette er som å lete etter nåla i høystakka her i Norge.Jeg kan tilby mannen bakverk: både gjærbakst og kaker samt middager og jeg liker å stelle i hjemmet og vil at han skal ha det bra i hjemmet.De mennene jeg har møtt har som regel ville ha i pose og sekk. De vil ha en kvinne som lager mat til de og steller, men samtidig gjør de ingen ting stort tilbake som å komme med blomster, betale for restaurantbesøk en gang i blant samt andre romantiske gester. Lever jeg rett og slett i en fantasiverden?Anonymkode: 5f42c...230Ja.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Neida. Jeg liker å varte opp jenter. Men ville du stellet i mitt hjem eller i ditt hjem?Jeg liker å holde orden der jeg bor så om jeg bor hos mannen en gang i blant så blir det nok ryddig der og, men vil helst bo sammen med partneren når den tid kommer Anonymkode: 5f42c...230
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Jeg liker å holde orden der jeg bor så om jeg bor hos mannen en gang i blant så blir det nok ryddig der og, men vil helst bo sammen med partneren når den tid kommerAnonymkode: 5f42c...230Daså, da er det litt verre.
Gjest Gjest_dogwolf Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Gentleman her.. vet ikke. jeg overrasker den jeg er sammen med, enten blomster, middag, passer alltid på at hun har alt hun trenger, i min verden er dama mi prinsesse.dumt man er singel da men:( 3
cherry blossomed. gone. Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Jeg ønsker å finne en gentleman: en mann som kan varte opp kvinnen, komme med blomster, holde opp døra ja, du vet skikkelig kliskje romantisk type. Altså en mann som liker å passe på kvinnen og at hun skal ha det bra. Dette er som å lete etter nåla i høystakka her i Norge.Jeg kan tilby mannen bakverk: både gjærbakst og kaker samt middager og jeg liker å stelle i hjemmet og vil at han skal ha det bra i hjemmet.De mennene jeg har møtt har som regel ville ha i pose og sekk. De vil ha en kvinne som lager mat til de og steller, men samtidig gjør de ingen ting stort tilbake som å komme med blomster, betale for restaurantbesøk en gang i blant samt andre romantiske gester. Lever jeg rett og slett i en fantasiverden?Anonymkode: 5f42c...230jeg liker å spandere og gi folk blomster og gjøre de tjenester og lage middager til folk, men jeg er kvinne. liker godt å passe på folk også, og gi de gaver. og oppmuntre folk, men jeg har sterke humørsvigninger iblandt.KAnskje det klaffer om du blir gjensidig forelsk. da. JEg blir personlig litt presenil av å bli forelsket. Føler meg 150 år gammel seriøst. Enda verre om personen er yngre. JAja.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Jeg har noen litt sånne menn i min omgangskrets. De gir alle(kvinner og menn) mye oppmerksomhet. Jobber alltid for at folk skal trives, ser hva folk liker, osv. De eneste gangene de er single er fordi de ønsker. De kan velge og vrake i damene i omgangskretsen, venners venner, osv. Anonymkode: 566d2...b42
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Fantasi eller ikke, jeg synes det høres ut som et hyggelig forhold 1
ajarRun Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Gentleman her.. vet ikke. jeg overrasker den jeg er sammen med, enten blomster, middag, passer alltid på at hun har alt hun trenger, i min verden er dama mi prinsesse.dumt man er singel da men:(Whiteknight er ikke gentlemann 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Jeg ønsker å finne en gentleman: en mann som kan varte opp kvinnen, komme med blomster, holde opp døra ja, du vet skikkelig kliskje romantisk type. Altså en mann som liker å passe på kvinnen og at hun skal ha det bra. Dette er som å lete etter nåla i høystakka her i Norge.Jeg kan tilby mannen bakverk: både gjærbakst og kaker samt middager og jeg liker å stelle i hjemmet og vil at han skal ha det bra i hjemmet.De mennene jeg har møtt har som regel ville ha i pose og sekk. De vil ha en kvinne som lager mat til de og steller, men samtidig gjør de ingen ting stort tilbake som å komme med blomster, betale for restaurantbesøk en gang i blant samt andre romantiske gester. Lever jeg rett og slett i en fantasiverden?Anonymkode: 5f42c...230Nei jeg har en slik mann , og har bre vært sammen med slike, så det finnes flust av dem i min aldersgruppe iallefall. Dame på 42 her Gentleman her.. vet ikke. jeg overrasker den jeg er sammen med, enten blomster, middag, passer alltid på at hun har alt hun trenger, i min verden er dama mi prinsesse.dumt man er singel da men:(Drømmemannen Anonymkode: 4a1af...09c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Nei du lever ikke i en fantasiverden, men det er mange menn og kvinner som ikke lenger skjønner poenget med romanse og det å varte opp for hverandre, siden alt skal handle om sex-sex-sex-ego-status-drama-sex-status.Hold på kravene dine og sorter ut de som ikke er gentleman, om vi alle gjør det så skjønner disse slabbedaskene at de faktisk må skjerpe seg å få litt mer gammeldagse verdier og da vil de raskt merke at relasjonen i et forhold blir mye dypere og flottere Anonymkode: 045b0...887 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Sålenge du sørger for mat på bordet og et ryddig hjem er det ikke noe problem! Anonymkode: 98ce1...bff 1
Vattenflaska Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Bli medlem på en dating site, der er det plenty med menn som beskriver seg slik du vil ha dem 1
AnneBonny Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Det er litt vanskelig å unngå å se for seg noe snålt når man bruker ordet gentleman. Jeg liker gentleman, men ikke på den samme måten som deg, ts. Jeg synes ikke at en kvinne skal stelle i hjemmet for å motta blomster. Lage middag for at han holder opp døra. Om han holder opp døra for meg hvis det skulle være behov, gir meg blomster, hjelper meg å bære noe, så ser jeg på det som en omtenksomhet som jeg ønsker å gi tilbake. 1
fullkornspasta Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Tror det fins mange gentlemen, ja, men de går vel etter de peneste av de pene jentene. Trist, men sant
Gjest Trollkarlen Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Tror det fins mange gentlemen, ja, men de går vel etter de peneste av de pene jentene. Trist, men santMange gentlemen som ikke har råd til å gå etter de peneste jentene. De er ikke kjekke nok, har ikke riktig utdanning, tjener ikke nok, er kanskje ikke så flink til å sjarmere osv. Men å være gentleman det kan dem.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 Tror det fins mange gentlemen, ja, men de går vel etter de peneste av de pene jentene. Trist, men santMange gentlemen havner nok i "nice guy"-fella og blir oppfattet som kjedelige i en datingkontekst fordi de i tillegg til alt dette med å åpne dører etc etc også ender opp som en mental dørmatte uten egne meninger og ønsker, i frykt for å "gjøre damen opprørt". Og da er de på en måte ikke gentlemen lenger heller...
Gjest Franke Ann Skrevet 5. desember 2015 #19 Skrevet 5. desember 2015 Gjærbakst og kaker er vel og bra. Men om du vil ha en ekte gentleman, må du også være en ekte slut-wife. Husk det.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Skrevet 5. desember 2015 Gjærbakst er vel ikke det viktigste. Mat kan man alltids bestille.Må vel heller spørre:- Holder du deg max. attraktiv og vil fortsette å gjøre dette? Har du kastet alle joggebukser?- Er det greit for deg at han påpeker det om du har lagt på deg?- Har du lyst til å ha sex veldig ofte, eller vil si ja uansett, hver gang han har lyst, også 20 år ut i ekteskapet?- Er du over snittet sosialt bekvem, en naturlig vertinne og en som folk flest elsker å være i selskap hos?- Har du et naturlig morsinstinkt og er over snittet flink med barn?- Har du et feminint kroppsspråk og en naturlig ynde?- Er du kjent som elskverdig, åpen og en som kan være sårbar?Dette er ting som vektlegges mer i et ekteskap med tradisjonelle roller. Anonymkode: 14d35...6d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå