Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg hører musikken til Tre nøtter til Askepott, så blir jeg så trist, melankolsk og begynner å grine :(

Hørte musikken isted (så på parodien som P3-morgen hadde laget på Nrk nett) og måtte ta meg et glass rødvin nå for å roe tristheten. Barndoms lengsel og juleminner strømmer på.. Den rører ved noe langt inni meg!

Flere som blir melankolske av Tre nøtter til Askepott??

Anonymkode: 7df53...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, veldig! Blir veldig nostalgisk med klump i halsen når jeg hører musikken derfra.

Skrevet

Likte aldri Tre nøtter til Askepott som barn (har fått mer og mer sansen for den med åra), så nei. MEN, musikken fra Hjemme Alene-filmene gir meg akkurat samme følelse som du beskriver! Gleder meg til jul, jeg :hoppendeglad:

Skrevet

Hvordan var parodien? Gjenfortell.

Anonymkode: 58415...349

Skrevet

Ja synes også det er så trist. Stakkars. Askefange. Og så er jeg liksom helt sikker på at i real life ville prinsen bare valgt Dora.Eventuelt ser jeg for meg at de flytter til slottet og så er helvete med utroskap og feks knivstikking løs. Vet ikke hvor jeg tar det fra.

Skrevet

Jo litt askepott og men... Aller første melodien på reisen til julestjernen... ser for meg juletreet hjemme, snø, kjenner lukten av røkelse og surkål og kjenner det kilingen i magen jeg fikk når jeg så pakkehaugen under treet. Får og masse minner av nesten alle gamle julefilmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...