Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 "Stå på!", "jenta/gutten min", "vennen min"... Spesielt ikke når de blir uttalt uten noen form for konstruktive/seriøse innlegg. At noen liksom skal være "venner"..kanskje er de det..men jeg synes det bare virker kvalmt! Men kanske jeg ikke er helt på "bølgelengde" her..... :-?
Usikker Skrevet 12. juli 2002 #2 Skrevet 12. juli 2002 Her er ikke jeg "helt på bølgelende" med deg da. Når jeg sier/skriver slik så er det for å gi en oppmuntring. 8) Men jeg (tror jeg da) sier det ikke uten å ha sagt noe mer i tillegg. Så "stå på du" gjest! Du har hvertfall lov til å mene det du mener - uansett hva vi andre her sier.
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 12. juli 2002 #3 Skrevet 12. juli 2002 Det verste noen kan si er helt klart: "HVA VAR DET JEG SA???!!" Da blir jeg så forbanna at det er ikke måte på! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #4 Skrevet 12. juli 2002 Jeg tenkte spesielt på diskusjoner når det gjelder spørsmål om barnefordeling, å anlegge rettsaker om diverse m.m. Da irriterer deg meg kraftig at noen bare slenger ut "stå på!", uten å se at det kanskje finnes andre muligheter....Det virker som om det er meningen å bare "hause" opp stemingen. Antakelig vet de ikke hva de snakker om, de henter fram sine egne bitre saker, de klarer ikke å samarbeide, klarer ikke å se saken fra andres sider....Bare kjør på, drit i alle(den)andre.....Ja, det irriterer meg (dessverre) at noen er så "snevre" i sin rådgivning! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå