AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hei, jeg har nå laster ned tinder, men tørr ikke aktivere den. Det er en ekskjæreste jeg for alt i verden ikke vil få opp, og jeg tror at han ikke ser meg hvis radiusen min ikke rekker til han, men er så usikker. Hvis jeg har alderen lavere enn hans alder og radiusen kortere enn til han, er det sånn at han får meg opp til tross for at jeg ikke ser han? Vil ikke at han skal se meg. Anonymkode: 7fc04...d83
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Mye rare tinder tråder. Trodde det var 18 års grense. Anonymkode: df0e6...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Hvordan vet du alt det om han?jeg tror det skal være temmelig lett å vite alderen på sin egen kjæreste... Anonymkode: 4efc1...6b4 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Hvordan vet du alt det om han?Som en over her sier, så er det ikke så vanskelig å vite alt dette om han når vi var sammen i tre år. Takk for gode svar uansett, skal ta de med videre. 😂 Anonymkode: 7fc04...d83
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #6 Skrevet 4. desember 2015 Mye rare tinder tråder. Trodde det var 18 års grense. Anonymkode: df0e6...4f1Aldersgrenser på datingtjenester blir bare lavere, jeg prøvde en app nylig og der var det 15 åringer Det er bare så feil...
ajarRun Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Aldersgrenser på datingtjenester blir bare lavere, jeg prøvde en app nylig og der var det 15 åringer Det er bare så feil...What? Det kan umulig være lov...
Gjest 2Bhonest Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 jeg tror det skal være temmelig lett å vite alderen på sin egen kjæreste...Anonymkode: 4efc1...6b4Ja, men hvordan vet hun at han er på Tinder....Må man liksom ikke være der selv for å kunne se om han er der?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Spiller det noen rolle om hva slags søkekriterier du har om han har andre? Om han feks har stor rekkevidde på sine søk? Anonymkode: d41e3...cc5
Gjest Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Hei, jeg har nå laster ned tinder, men tørr ikke aktivere den. Det er en ekskjæreste jeg for alt i verden ikke vil få opp, og jeg tror at han ikke ser meg hvis radiusen min ikke rekker til han, men er så usikker. Hvis jeg har alderen lavere enn hans alder og radiusen kortere enn til han, er det sånn at han får meg opp til tross for at jeg ikke ser han? Vil ikke at han skal se meg. Anonymkode: 7fc04...d83Hva er så ille egentlig? Når han dukker opp bare sveiper du han vekk så er problemet løst 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Drit i det, alle er på tinder, han kan ikke mobbe deg for at du er der når han er der selv.Og nei hvis du har alder som ikke inngår alderen hans så får han deg ikke opp .Hvis jeg har 20-30 år, og en mann på 32 har på sin 20-30 år, så vil ikke han få opp meg siden han er utenfor min range. Anonymkode: a1b23...53a 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Jeg tar det som en selvfølge at han er på tinder igjen, for det var der vi møttes. Jeg er ikke 15, men 29, og så selv at jeg virket barnslig og usikker i innlegget. Til tross for det tror jeg at spørsmålet mitt var tydelig. Dessverre er det noen menn som kan få sånne sider frem i meg, som for eksempel denne mannen. Det siste innlegget her var nyttig, så takk til deg. :-) Hilsen TS Anonymkode: 7fc04...d83
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Og nei hvis du har alder som ikke inngår alderen hans så får han deg ikke opp .Hvis jeg har 20-30 år, og en mann på 32 har på sin 20-30 år, så vil ikke han få opp meg siden han er utenfor min range.Anonymkode: a1b23...53aDette kan du vel egentlig ikke vite? Jeg har prøvd å google dette tidligere, uten å finne at det du skriver stemmer.Jeg tror ikke det stemmer. Jeg tror at hvis han søker på damer 20-30 år, så vil han få opp alle de damene, uansett hvilken alder damene søker. Og TS, du må ikke bry deg om at han skulle få deg opp. Når dere ikke får match vil han ikke få beholde din profil uansett. Det er vel egentlig bare bra at han ser at du er gått videre. Anonymkode: ed052...829
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 hvis du har matchet med han allerede, så kan du jo blokkeren han bare? Anonymkode: e118b...a78
Gjest BethD Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Er jo bare til å sveipe han bort..?Han får nok deg opp om hans kriterier passer deg... selv om du har andre kriterier..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Hei, jeg har nå laster ned tinder, men tørr ikke aktivere den. Det er en ekskjæreste jeg for alt i verden ikke vil få opp, og jeg tror at han ikke ser meg hvis radiusen min ikke rekker til han, men er så usikker. Hvis jeg har alderen lavere enn hans alder og radiusen kortere enn til han, er det sånn at han får meg opp til tross for at jeg ikke ser han? Vil ikke at han skal se meg. Anonymkode: 7fc04...d83Filtrer han ut. La oss si du søker menn på 24-34. Hvis han er 28 så søker du 24-27 og 29-34. Da vil han aldri komme opp. Anonymkode: ffd89...e46
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Ser det er litt delte meninger her, men takk for at dere svarer. :-) Har også prøvd å Google dette uten resultat. Grunnen til at jeg ikke vil ha han opp er fordi jeg ikke vil se han i det hele tatt. Vil ikke se at han er der, vil ikke se bildene hans, vil rett og slett ikke se noe av han. Tror jeg bare må vente en stund til før jeg ordner meg det. Så enkelt er det. :-) Anonymkode: 7fc04...d83
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 Du kan få opp potensielle utenfor din egen range, dersom du er innenfor deres. Rangen er bare veiledende, jeg har fått opp folk langt utenfor min preferansegruppe der. Anonymkode: 10166...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå