Gå til innhold

Hvilke øreplugger er best? Trenger nye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter nye øreplugger og lurer på om noen har tips til noen gode øreplugger? Gjerne med god lyd og bass. Fint om de er slik at ikke alle rundt meg hører musikken min. (Fikk kjeft på toget her om dagen pga jeg hadde på for høy lyd og spredde musikken min til andre...). Noen som har tips til et par gode øreplugger? :-) Helst ikke svindyre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i mine fra Koss. De sitter godt i øregangen, kommer med to forskjellige sett skumpropper for at du skal finne en som passer perfekt i dine ører, og de demper overskuddslyden veldig bra.
Husk å dempe lyden på spilleren din første gangen du skal prøve dem, for de har veldig god og klar lyd i tillegg til at de demper all lyd og støy rundt deg på samme måte som vanlige ørepropper, slik at du sannsynligvis ender på et lavere lydnivå enn du har brukt før.

Edit: Jeg aner ikke om Koss fortsatt har det, men da jeg kjøpte de første mine, hadde Koss livstidsgaranti på øreplugger og øreklokker. Det betydde at om de ble ødelagt eller sluttet å virke, uansett grunn, så fikk du nye helt gratis. Ikke akkurat en kjempeutgift på disse her, men greit om de fortsatt opererer med den garantien.

Endret av Minya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...