Gå til innhold

Bli sammen med lite sympatiske mennesker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre av mennene i min(jeg er mann) omgangskrets er sammen med lite sympatiske jenter. Altså jentene er snille mot kjæresten og de som er inni hennes vennekrets, men de klarer ikke oppføre seg mot andre mennesker, er sånn at kjæresten ofte blir flau og må beklage etterpå. 

Forstår virkelig ikke at man kan være sammen med slike mennesker, synes det er ekstremt udelikat og mister helt interessen av jenta om jeg ser hun behandler andre mennesker dårlig. Men hva tenker dere som faktisk er sammen med slike jenter(og jenter som er sammen med slike gutter?). 

Anonymkode: a7e74...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit: Er ikke bare det at jeg synes slik oppførsel er udelikat, jeg tenker også at mennesker som oppfører seg usympatisk(type fryse ut, legge ut rykter, backhanded compliments) ikke er psykisk stabile. Hadde faktisk ikke turt å slippe slike mennesker innpå meg.

TS

Skrevet

Klarer ikke å være sammen med sånne, blir nesten...kvalm(?). Ville ikke funket.

Men lite sympatiske mennesker trenger kjærlighet de også.

Skrevet

Tre av mennene i min(jeg er mann) omgangskrets er sammen med lite sympatiske jenter. Altså jentene er snille mot kjæresten og de som er inni hennes vennekrets, men de klarer ikke oppføre seg mot andre mennesker, er sånn at kjæresten ofte blir flau og må beklage etterpå. 

Forstår virkelig ikke at man kan være sammen med slike mennesker, synes det er ekstremt udelikat og mister helt interessen av jenta om jeg ser hun behandler andre mennesker dårlig. Men hva tenker dere som faktisk er sammen med slike jenter(og jenter som er sammen med slike gutter?). 

Usympatisk er nok ikke rette ordet her ettersom det handler om noe helt annet enn det du beskriver her.
Så kan spørsmålet være om de har snakket så varmt om deg som du skulle ønsket ? de kameratene dine mener jeg.

Jenter spesielt er veldig forhåndsdømmende og holder seg vekke fra mannfolk de har hørt negativt om.
Være seg fortjent eller ufortjent. Det er jo slik at kvinnfolk generelt lar vennene sine bestemme om han eller han
er noe å satse på. De har ingen egne meninger, ja tilogmed er det vi på forumet her som bestemmer om vi skal gå gode for den ene eller andre fyren. 

Å være forhåndsdømmende er forøvrig en meget dårlig egenskap. 

Anonymkode: 84c91...9cf

Skrevet

De største bitchene får ofte de beste mannfolka. Det henger ikke på greip. 

Anonymkode: 94525...68e

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke usympatiske mennesker. De er overalt på tbanen, bussen, toget. At noen orker å leve med slike personer er for meg en gåte. Men alltid morsomt å sette de på plass i situasjoner de virkelig fortjener det.

Anonymkode: 6b528...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...