Gå til innhold

Magesmerte/diare

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde avføring for 60 min siden og da var avføringen veldig bløt og rennende, så veldig ut som diaré. Men når jeg satt meg ned på sofaen nå så fikk jeg plutselige kramper i magen, ikke hele tiden, men forekommer ofte nå etter diaren. Er forøvrig gutt, 19.

Hva kan det være?

Anonymkode: a6ae4...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er, som du skriver, magekramper med diarélignende symptomer. Ikke noe å bekymre seg for det  :) Kan skyldes noe du har spist og får en reaksjon på, et virus av noe slag osvosv. 

Anonymkode: 522b3...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magevirus. Det går mest sannsynlig over. Er dte blindtarmbetennelse får du litt mer vondt enn at du gidder å sludre om det på kvinneguiden.

Anonymkode: aa82a...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matallergi, matforgiftning, dårlig mat, annen matvare enn du vanligvis spiser? Kan være mye, men det du beskriver tilsier for meg at du har dårlig mage, og ikke noe annet enn det. Det bør da gi seg til i morgen.

Anonymkode: 3896e...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det forsetter, skriv matdagbok, loggfør alle måltider, hva du spiste og om det gikk bra eller ikke, så ser du fort hvilke matvarer du reagerer på, og da bør redusere/kutte ut.

Anonymkode: 391d6...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle.

La meg nettopp i sengen grunnet veldig sterke magesmerter. Krampeaktige men veldig vondt. Før jeg hadde diaré hadde jeg også overspist. Men magesmertene er fryktelig skarpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ikke smertene dagen etter. Hva kan det komme av? En slags forskjølelse?

Sitter har i dagene før også hatt noen runder med litt magestikking og forstoppelse. Men smertene er LANGT ifra der de var igår. For øyeblikket har jeg ingen smerter, men litt diare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke smertene dagen etter. Hva kan det komme av? En slags forskjølelse?

Sitter har i dagene før også hatt noen runder med litt magestikking og forstoppelse. Men smertene er LANGT ifra der de var igår. For øyeblikket har jeg ingen smerter, men litt diare.

Du har nok bare fått et magevirus.

Anonymkode: 94a02...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok bare fått et magevirus.

Anonymkode: 94a02...68d

Men da hadde jeg vel hatt kvalme og oppkast etc? det er vel vanlig omgangssyke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...