Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hvordan hadde du reagert om din mann eller kone hadde gitt deg skilsmissepapirer som julegave ?
Gjest O.G. Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Hvordan hadde du reagert om din mann eller kone hadde gitt deg skilsmissepapirer som julegave ?Vært den som ødela jula for alle i hele nabolaget med å gjøre en liten ektemannsmassakre, kanskje?
Kara W Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Hvordan hadde du reagert om din mann eller kone hadde gitt deg skilsmissepapirer som julegave ?Jeg har hørt en del dårlige måter å avslutte et ekteskap på, men den der tror jeg topper alt annet. 2
FruN Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Jeg vet om noen som ville blitt veldig fornøyd med det.. Men på generell basis, helt feil å gi det som "julegave". Men det spørs jo og da, under hvilke premisser blir det gitt? Er det overraskende? Er forholdet ellers over? Reaksjonen min hadde variert veldig ut i fra dette. Og jeg hadde uansett blitt forbannet om det hadde ligget under treet. Det hadde vært noe å overlevere privat.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Hahaha, har du tenkt å gi skilsmissepapirer i gave? I så fall må du fortelle 1. Juledag Anonymkode: 7847a...36a 1
Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi Skrevet 4. desember 2015 #7 Skrevet 4. desember 2015 Hahaha, har du tenkt å gi skilsmissepapirer i gave? I så fall må du fortelle 1. JuledagAnonymkode: 7847a...36aNei jeg bare lurer på hvordan dere hadde reagert om det hadde skjedd med dere.
ajarRun Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Vært den som ødela jula for alle i hele nabolaget med å gjøre en liten ektemannsmassakre, kanskje?Har du så mange?Jeg ville blitt fryktelig overrasket over at jeg var gift. 2
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2015 #9 Skrevet 4. desember 2015 Har du så mange?Jeg ville blitt fryktelig overrasket over at jeg var gift.Mange?
PingoPride Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Mange?Det er kun en massakre om flere personer blir drept 1
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Det er kun en massakre om flere personer blir dreptVel, hvis det er blodig nok så er det nok en massakre.
PingoPride Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Vel, hvis det er blodig nok så er det nok en massakre.Nei. Fra oxford dictionary:Massacre: An indiscriminate and brutal slaughter of many peopleMen selvfølgelig, det er jo flisspikkeri å påpeke slike ting. Det var ikke jeg som kommenterte bruken av ordet. Jeg prøvde bare å klarifisere hva ambivalentReaction mente med sin kommentar 1
Gjest O.G. Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Nei. Fra oxford dictionary:Men selvfølgelig, det er jo flisspikkeri å påpeke slike ting. Det var ikke jeg som kommenterte bruken av ordet. Jeg prøvde bare å klarifisere hva ambivalentReaction mente med sin kommentarJeg forstår.
Gjest Badebuksa Skrevet 4. desember 2015 #15 Skrevet 4. desember 2015 Jeg hadde tenkt at det var en dårlig presang og at vedkommende heller kunne spurt meg hva jeg ønsket meg til jul. F.eks hamburgergrill. Genialt!
chouette Skrevet 4. desember 2015 #16 Skrevet 4. desember 2015 Tenker blodbad jeg også.Men godt mulig jeg faktisk hadde begynt å le da. Det er jo fantastisk fantasifullt tross alt
Sveva Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Det er vel tidenes jævligste julegave. Dårlig humor også på min kommende eksmann. Jeg hadde nok satt pris på om skilsmissepapirer hadde blitt levert "på privaten", og dessuten at skilsmisse hadde vært diskutert slik at det ikke kom ut av det blå 😛
Feyfeyhey Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 Får det som førjulsgave, beste gaven jeg får i år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå