Gå til innhold

Hvor møter man damer på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er oppi tredveårene, og skal på byen for å forhåpentligvis treffe ei dame - hva slags sted bør man egentlig oppsøke? Hvis jeg skal på byen sammen med venner foretrekker jeg pub, men når det kommer til damefronten synes jeg ikke det er et bra sted. På pub sitter jo de fleste ved et bord med andre, og det gjør det jo ikke til en sjekke-arena akkurat. Diskotek / pianobar er kanskje mer den type sted, men det irriterer meg at når jeg egentlig bare vil åpne med et "hei", så må jeg vanligvis rope det i ansiktet til vedkommende på grunn av lydnivået, og det gjør det jo ganske vrient å få i gang en samtale, og ikke minst holde den. Skulle hatt en pianobar med taffelmusikk :) Hvor kan man ellers komme i kontakt med noen hvis det først skal foregå "på byen"?

Anonymkode: d9d5e...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Køen på 7eleven, køen på kebaben, på vei ned til byen, på nattbussen, i taxikøen, på klubb, på cocktailbar, på brun pub, på en lounge, osv.

Anonymkode: 8189c...8ff

Skrevet

Jeg er 29 , dame og syntes pub er en mye bedre sjekkearena (for menn å prate med meg) enn på klubb!
På pub er det bare hyggelig når noen slår seg ned for å skåle og småprate , avslappet og jeg føler meg ikke som et bytte slik som på en klubb. På klubb er jeg ute for å danse med venner og misliker sterkt når en innpåsliten mann kommer å skal forstyrre eller prate og prøve å få fokuset mitt.

Anonymkode: 8a84d...b01

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 29 , dame og syntes pub er en mye bedre sjekkearena (for menn å prate med meg) enn på klubb!
På pub er det bare hyggelig når noen slår seg ned for å skåle og småprate , avslappet og jeg føler meg ikke som et bytte slik som på en klubb. På klubb er jeg ute for å danse med venner og misliker sterkt når en innpåsliten mann kommer å skal forstyrre eller prate og prøve å få fokuset mitt.

Enig :)

På pub er det lettere å sette seg sammen med andre også, i hvert fall der jeg går. Det er lyst nok til å se folk, og ingen forstyrrende bass som forstyrrer pratingen.

kvinne 32

Anonymkode: 5cad1...fea

Skrevet

Men det virker jo så utrolig kleint å skulle gå bort til et bord å bare bryte inn i samtalen der! Snakk om å stille seg laglig til for hugg! Det er jo ganske åpenbart hvorfor vedkommende slår seg ned - hvordan kan det ikke være minst like forstyrrende som på klubb...?

Skrevet

Men det virker jo så utrolig kleint å skulle gå bort til et bord å bare bryte inn i samtalen der! Snakk om å stille seg laglig til for hugg! Det er jo ganske åpenbart hvorfor vedkommende slår seg ned - hvordan kan det ikke være minst like forstyrrende som på klubb...?

på diskotek er det mørkere med tanke på lys og lyden demrer til også, hvilket gjøre deg mer anonym og lettere å gjemme seg.

Om du har den holdningen og ikke tør å prate med damer, hva får deg til å tro at du kan holde på en?

Anonymkode: 5a6cb...582

• Liker 1
Skrevet

Nei , ikke kleint eller "åpenbart" å sette seg ned på et bord. Bare å spørre om det er ledig, som det ofte er, og slå seg ned. Ikke hugge innpå med HVEM ER DU DA SÅ PEN DU VAR med en gang, men slappe av, ta en øl uten å konversere med de fremmede, og etter hvert så starter småpraten automatisk. "Skål a dere" "får jeg komme forbi, skal ut å ta en røyk" "åja selvfølgelig, forresten det vil jeg også" altså man kommer raskt i uskyldig småprat med folk på pub uansett, så oppgaven din her er så se på det som småprat og ikke sjekking. bli fornøyd om du treffer noen som er imøtekommende, og ikke legg inn noe direkte flørte triks, bare vær deg selv, og ikke på jakt, det er det vi kvinner er komfortable med og evn faller for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...