AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Slikking med skjeggEkkelt? Deilig? Uhygienisk? Ubetydelig? Anonymkode: 47300...e4a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Dette lurer jeg også på!Selv liker jeg å ta brazilian for å være helt glatt og jeg har ofte fantasert om å bli slikket av en med skjegg for å kjenne på kontrasten.... Anonymkode: 152ca...ba4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Hater det.Det vil si at det egentlig er barten som gjør vondt, for det er oftest den som er kort og stikkete og som også kommer nær klitoris. Ingen god kombo!!! Anonymkode: 38674...078
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Er skjegget på det punktet hvor det klør for mannen (eller bare er skjeggstubber), så er det ikke behagelig verken for han eller meg. Hvis han har lengre skjegg, som har blitt mykere og han ikke kjenner noe ubehag ved det lenger, så kjenner ikke jeg særlig ubehag heller. Tror dette kommer an på hvor sensitiv du er. Og han må i alle fall dusje etterpå. Anonymkode: f874e...d8d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Interessant. Jeg kan godt se for meg at det blir stikkete med skjeggstubber, og kanskje ubehagelig for ham hvis det klør.I de tilfellene er skjegget og barten er lang og ikke stikker - blir det da noen ekstra effekt, evt deiligere ? Anonymkode: 152ca...ba4
Katten.2.0 Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Hater det.Det vil si at det egentlig er barten som gjør vondt, for det er oftest den som er kort og stikkete og som også kommer nær klitoris. Ingen god kombo!!!Anonymkode: 38674...078Lurer på hvordan folk slikker om det er slik at barten driver og stikker deg i klitoris.Har forsåvidt - på ren kødd - gitt bartejobb! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Med langt skjegg så er det bare deilig, gir mye mer stimuli ! Men på kort stubbeskjegg eller skjegg på 1-2-3 cm så er det bare kjempe vondt!!! Som sandpapir og au!!Jeg er definitivt en ikke-skjegg ELLER langt-skjegg jente. Er stikkende og vondt bare det å kysse kort skjegg. Anonymkode: d114c...039 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Jeg har absolutt ikke merket noe forskjell. Anonymkode: b503a...8ee
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #10 Skrevet 4. desember 2015 Med langt skjegg så er det bare deilig, gir mye mer stimuli ! Men på kort stubbeskjegg eller skjegg på 1-2-3 cm så er det bare kjempe vondt!!! Som sandpapir og au!!Jeg er definitivt en ikke-skjegg ELLER langt-skjegg jente. Er stikkende og vondt bare det å kysse kort skjegg.Anonymkode: d114c...039Høre logisk ut at langt skjegg/bart vil gi mer stimuli pga mer friksjon.Samboeren min ønsker å anlegge skjegg og bart, men jeg mener det ikke kler ham så godt. Kanskje det ikke hadde vært så dumt likevel..... Anonymkode: 152ca...ba4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 3 dagers er satan selv...Synes det er deiligere om han har langt skjegg enn om han er glattbarbert. Synd han er finest uten skjegg:( Anonymkode: fd1ec...330
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 Interessant. Jeg kan godt se for meg at det blir stikkete med skjeggstubber, og kanskje ubehagelig for ham hvis det klør.I de tilfellene er skjegget og barten er lang og ikke stikker - blir det da noen ekstra effekt, evt deiligere ?Anonymkode: 152ca...ba4Det kiler kanskje litt mer, og jeg synes det er mer pirrende. Men så finnes det ikke noe finere enn et fint skjegg, så det er mulig det også er noe som pirrer litt mer. Anonymkode: f874e...d8d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Høre logisk ut at langt skjegg/bart vil gi mer stimuli pga mer friksjon.Samboeren min ønsker å anlegge skjegg og bart, men jeg mener det ikke kler ham så godt. Kanskje det ikke hadde vært så dumt likevel.....Anonymkode: 152ca...ba4Ikke bare pga friskjon men mest pga at det da "teaser" og stimulerer hele underlivet og ikke kun der han er med tungen om du skjønner Anonymkode: d114c...039
kattaa Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Mannen min har tredagersskjegg. Han har veldig myke hår, så det kjennes bare deilig ut.Har ikke prøvd andre menn med skjegg, men har hatt jentesex med ei som hadde kjønnshår med tredagersskjegg-lengde. Hun hadde så stive hår at det var som å gni fitta mot en blanding av sandpapir og nålepute.
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2015 #16 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har bittelitt skjegg og bart. Trimma. Har aldri hørt noe negativt på det ihvertfall. Tror de har likt det. Så sånn ut. Venninna mi elsker det. Ja jeg slikker venninna mi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå