Gå til innhold

Noen som kan hjelpe ? Prøver..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vet godt at ingen kan fortelle meg noe konkret, er bare på utkikk etter andre med lignende opplevelser eller råd. 

Utifra app og kalkulator hadde jeg eggeløsning periode 26-29 Nov med eggeløsning ca 29 nov. Brukte tester men de testet ikke positivt men fikk slim og smerter. 

Hadde oss 24,26,29 og 30 nov. 

I går hadde jeg veldig stikkinger i høyre eggestokk og i kveld har jeg hatt ganske sterke mensenlignende smerter med en brennende følelse (prøver å beskrive det riktig). Noen som har noen råd på hva dette kan bety ? 

Forventer mensen rundt 13 desember. 

som sagt så vet jeg at jeg bare må vente og se, men hadde håpet kanskje noen hadde hatt lignende erfaringer :) 

Anonymkode: 0c042...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vet godt at ingen kan fortelle meg noe konkret, er bare på utkikk etter andre med lignende opplevelser eller råd. 

Utifra app og kalkulator hadde jeg eggeløsning periode 26-29 Nov med eggeløsning ca 29 nov. Brukte tester men de testet ikke positivt men fikk slim og smerter. 

Hadde oss 24,26,29 og 30 nov. 

I går hadde jeg veldig stikkinger i høyre eggestokk og i kveld har jeg hatt ganske sterke mensenlignende smerter med en brennende følelse (prøver å beskrive det riktig). Noen som har noen råd på hva dette kan bety ? 

Forventer mensen rundt 13 desember. 

som sagt så vet jeg at jeg bare må vente og se, men hadde håpet kanskje noen hadde hatt lignende erfaringer :) 

tja...urinveisinfeksjon? 

Anonymkode: 445f5...70c

Skrevet

Har hatt det før er ikke sånne smerter. Er mensensmerter/ eggløsningsmerter. Har ganske vondt enda, vart i en del timer nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...