Gå til innhold

Barna mine skremte bort han jeg holder på med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med samme kar veldig lenge, vi ble begge enige om at vi følte vi skulle ta steget og la han møte barna. Barna mine er veloppdragene barn, men idag så var bare alt et kaos. De kranglet og skrek, maste på han hele tiden og minste skulle klenge på han og gå inn på doen når han var der. Jeg snakket til dem hele tiden, men det hjalp ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor de ble sånn, de er aldri sånn mot noen andre. Det kan jo hende at de ble gira fordi det er nytt for dem at jeg har en jeg er med. Har ikke hatt noen på flere år. 

Problemet er at han plutselig skulle dra lenge  før tiden, han sa han hadde glemt at han skulle innom en kamerat. Men jeg så og hørte at han jugde. Han ble rett og slett skremt og flyktet fra situasjonen. Tilbake sitter jeg og lei meg, fordi han har fått et dårlig inntrykk av barna mine, og nå tenker jeg at jeg snart får en mld om at dette ikke var noe for han. 

Godt mulig det er like greit, men jeg hadde endelig blitt forelsket.

Anonymkode: 8459a...d30

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har holdt på med samme kar veldig lenge, vi ble begge enige om at vi følte vi skulle ta steget og la han møte barna. Barna mine er veloppdragene barn, men idag så var bare alt et kaos. De kranglet og skrek, maste på han hele tiden og minste skulle klenge på han og gå inn på doen når han var der. Jeg snakket til dem hele tiden, men det hjalp ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor de ble sånn, de er aldri sånn mot noen andre. Det kan jo hende at de ble gira fordi det er nytt for dem at jeg har en jeg er med. Har ikke hatt noen på flere år. 

Problemet er at han plutselig skulle dra lenge  før tiden, han sa han hadde glemt at han skulle innom en kamerat. Men jeg så og hørte at han jugde. Han ble rett og slett skremt og flyktet fra situasjonen. Tilbake sitter jeg og lei meg, fordi han har fått et dårlig inntrykk av barna mine, og nå tenker jeg at jeg snart får en mld om at dette ikke var noe for han. 

Godt mulig det er like greit, men jeg hadde endelig blitt forelsket.

ikke ta sorgene på forskudd da :) 

Anonymkode: 722ac...321

• Liker 3
Skrevet

Sånn er det nå med barn. De fleste voksne mennesker vet jo at noen dager er verre enn andre. 

Takler han det ikke, så takler han det ikke. Om det ikke er sånn hver gang, så skjer det jo, og du burde jo ha en mann som ikke bare takler oppgaven - men virkelig vil ta den. 

Anonymkode: f9c93...4ab

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes ikke var rart at barna reagerte klengete og slikt, og at hans oppførsel var den man burde reagere på her!

Anonymkode: a2352...d85

• Liker 13
Gjest Castielz
Skrevet

Skjønner godt at han stakk!

**grøss**

Skrevet

**grøss**

Enig! Når en ikke får gå på do ifred en gang...

• Liker 31
Skrevet

**grøss**

Ja, grøss og gru.

Jaja, da lærte han at forhold til en dame med små barn ikke er aktuelt. Bra han endelig lærte det. 

Hilsen dame som aldri kunne vært sammen med en fyr med hjemmeboende barn under 18 år. 

Anonymkode: 8d68a...3f6

• Liker 12
Skrevet

Jeg forstår veldig godt at han ble skremt, jeg gjør det.

Men jeg er så ekstremt lei meg, jeg hadde ikke sett det komme på denne måten. Og jeg er kjempe forelsket, og derfor gjør dette vondt.

• Liker 2
Skrevet

Her hadde jeg vært litt i forkant og sendt på en sms hvor jeg kort fortalte at barna ikke var slik til vanlig - og at du forstår om han synes det ble litt mye. Så hadde jeg også skrevet at jeg håpet han ikke ble altfor "spooked", og foreslått et nytt møte :)

Og en evt neste gang han skal treffe barna, ville jeg ha gjort dette ute, et sted hvor barna fikk utfolde seg litt fysisk samtidig som de får anledning til å bli litt kjent med ham. 

• Liker 15
Skrevet

Hvis han virkelig er glad i deg så kommer han nok tilbake :) Oppdater gjerne når du hører fra han. Skjønner det ble mye for han, men barn er barn og fortjener absolutt en ny sjanse, eller så er ikke han mannen for deg selv om det er aldri så kjipt. Barna dine skal ha det fint de også. 

• Liker 1
Skrevet

Det ble sikkert bare for mye der og da. Det kan det jo bli. Du skriver jo selv at det tok helt av for barna. Det er lov til å bli sliten av det og i stedet for å lage noen scene forlot han "åstedet".

Anonymkode: 67731...46e

• Liker 4
Gjest Piraten
Skrevet

Jeg synes ikke var rart at barna reagerte klengete og slikt, og at hans oppførsel var den man burde reagere på her!

Anonymkode: a2352...d85

Når en ikke er vant med barn så kan det bli for mye, det må respekteres. Uansett ts, ikke ta sorgene på forskudd. Kanskje det ble for mye for han der og da, men det betyr ikke automatisk at han ikke vil treffe deg igjen. Prøv å snakk til barna også at de må la besøket få litt fred når han er der. 

Skrevet

Den beste måten å presentere barna for andre er å gjøre en fysisk aktivitet hvor alle deltar. Det kan være fotball, bowling, ski, og masse annet. Hva forventet du egentlig at skulle skje? De skulle alle sitte rolig i sofakroken og ha en intellektuel samtale med kjæresten din?

Anonymkode: 8ae36...1bf

• Liker 9
Skrevet

Skjønner at det var en kjip opplevelse for deg, og at du ønsket å vise frem dine nydelige barn som du har snakket så varmt om (regner jeg med) på treff dere to har hatt. :) 

Håper han kun fikk litt mange inntrykk på kort tid, og trenger å samle seg litt bare før han er klar til å se deg og dem igjen. Om han ikke har barn selv, skjønner jeg at det kan være litt skremmende for en kar som blir overfalt. Men da virker det som om barna likte han hvertfall? ;) 

Som andre sier, ikke ta sorgene på forskudd, og er han verdt det, så kommer han tilbake. Om han løper sin vei, var det ikke en mann som skulle være i ditt og dine barns liv. Man kan bli forelsket, men om mannen ikke takler å bli stefar, så er det lite håp... 

Hvordan har han reagert når du sa du hadde barn? Har han vist interesse om hvordan de ser ut, alder og spurt om dem gjennom deres forhold? 

Anonymkode: e314d...969

Skrevet

Den beste måten å presentere barna for andre er å gjøre en fysisk aktivitet hvor alle deltar. Det kan være fotball, bowling, ski, og masse annet. Hva forventet du egentlig at skulle skje? De skulle alle sitte rolig i sofakroken og ha en intellektuel samtale med kjæresten din?

Anonymkode: 8ae36...1bf

Jeg er litt enig i dette, dog litt krasst ;)

Men, ja: Han kommer hjem til dere. DU er stresset Barna merker jo at du er annerledes og de reagerer deretter. Dette ville jeg forsøkt å forklare til ham. Dere må ha såpass med dialog ettersom dere har datet en god stund.

• Liker 6
Gjest cheshirecat
Skrevet

Ta et dypt pust og slapp av.. Små barn er sånn, de kan være uforutsigbare, ivrige, fulle av energi. Men dette er barna dine, de skal åpenlyst komme først.. Takler han ikke dette er han ikke mye til kar.. " if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best" M.Monroe... Barna dine er faktisk noe av det beste med deg og livet ditt. Å ha små barn i livet er en enorm gave og glede. Er dette rette fyren vil dere lenger frem i tid sitte å le av at dere ble så nervøse og stressa av noe så teit..du kan jo ta det med et smil nå også, og spørre ham om det ble litt "to much".. Fleipe det bort med at de liker ham så godt at de hopper på han de også, akkurat som mammaen gjør, men at de vil nok være roligere neste gang.. Eller noe 😉

Skrevet

Hei. 

Vanskelig, men forståelig. Er sjøl uvant med barn, og kunne nok reagert på samme måte. Men om du hadde fortalt og forklart, vet jeg at jeg selvfølgelig hadde prøvd igjen. Om jeg elsket deg. 

Lykke til. ☺

• Liker 1
Gjest Gjest_dogwolf
Skrevet

leste ikke hva du skrev, men overskriften er nok til å si det man må si... 

om barna skremte vekk mannen.... da er ikke mannen verdt å satse på.  barna sørget for at du ikke gikk på en smell er bedre å si ;) 

Skrevet

Har du ikke nøkkel på do?

• Liker 6
Skrevet

Enda en grunn til å ikke date alenemødre :)

Anonymkode: 0f7d5...fc6

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...