Gå til innhold

Hva syns dere om jakken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg en jente på 18 da.. Men jeg syntes den så utrolig kald ut, og ikke minst dyr! Personlig hadde jeg skaffa en tykk jakke, ihvertfall om den skal være så dyr pluss at vi bor i iskalde Norge :( men jakken var veldig fin fordet!

• Liker 3
Skrevet

Nå er jeg en jente på 18 da.. Men jeg syntes den så utrolig kald ut, og ikke minst dyr! Personlig hadde jeg skaffa en tykk jakke, ihvertfall om den skal være så dyr pluss at vi bor i iskalde Norge :( men jakken var veldig fin fordet!

Tips til en tyk jakke da? ;)

Anonymkode: 41b93...542

• Liker 1
Skrevet

Fin når den er åpen, men ser litt "strupt" ut lukket. Og denne holder ikke som vinterjakke. Det er kun polyester i hele greia og den ser tynn ut. 

Anonymkode: 61939...765

• Liker 3
Skrevet

Fin når den er åpen, men ser litt "strupt" ut lukket. Og denne holder ikke som vinterjakke. Det er kun polyester i hele greia og den ser tynn ut. 

Anonymkode: 61939...765

Tips til en tyk jakke?

I retning Woolrich, Goose etc.

Skrevet

Moncler, Herno og Uber er det det går i her jeg bor blant gutter i 20-årene. Woolrich er også "lovlig" fremdeles.

Anonymkode: 5ded1...42c

Gjest morhjertegod
Skrevet

Sønnen min kjøpte seg nettopp sort Svea jakke, veldig fin og varm.

Skrevet

Moncler, Herno og Uber er det det går i her jeg bor blant gutter i 20-årene. Woolrich er også "lovlig" fremdeles.

Anonymkode: 5ded1...42c

De tre første du nevner der har jeg ikke hørt om før, dessuten er de vanskelig å få tak i, veldig vanskelig å finne i en nettbutikk.

Bruker de ikke parajumpers og Goose også? Er vel de to mest populære jakkene. :)

Skrevet

Sønnen min kjøpte seg nettopp sort Svea jakke, veldig fin og varm.

Nja, liker ikke den i det hele tatt. Mer enn jentejakke. 8/10 er jenter som bruker Svea.

Gjest morhjertegod
Skrevet

Nja, liker ikke den i det hele tatt. Mer enn jentejakke. 8/10 er jenter som bruker Svea.

De har jo egne herrejakker, jente og gutte jakkene er jo ikke like. Veldig mange gutter som bruker det her vi bor, men hver sin smak :o) Lykke til på letingen.

Skrevet

Jakka var grisestygg. Kjøp heller den fra jack & jones, den var fin. Eller noe annet uten ekte pels. 

Skrevet

Jakka var grisestygg. Kjøp heller den fra jack & jones, den var fin. Eller noe annet uten ekte pels. 

Jack Jones jakkene er så enkle. Har budsjett om mot 7000kr.

Skrevet

Ser du nevner Goose, Woolrich og PJS flere ganger her - hvorfor kjøper du ikke det da hvis merker er så viktig?

Jeg har selv en parkas fra en sportsbutikk og har aldri hatt en så varm jakke før. Svart parkas med en fin (FAKE) pels. 

Anonymkode: 2f256...bbc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...