AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Noen venner av meg har sagt og observert at jeg noen ganger blir hissig/aggressiv i fylla? Jeg er egentlig en veldig morsom jente med godt humør som alltid vil få folk til å le, jeg blir/er sjeldent sur.. hvorfor har det seg slik at jeg noen ganger blir hissig/aggressiv i fylla da??? Anonymkode: b5c1f...40a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Noen venner av meg har sagt og observert at jeg noen ganger blir hissig/aggressiv i fylla? Jeg er egentlig en veldig morsom jente med godt humør som alltid vil få folk til å le, jeg blir/er sjeldent sur.. hvorfor har det seg slik at jeg noen ganger blir hissig/aggressiv i fylla da???Anonymkode: b5c1f...40aNoen venner av deg har sagt det? Får du det ikke med deg selv at du blir aggressiv når du drikker? Anonymkode: 8a5b5...f62 2
icom Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 ikke ukjent at folk blir hissige på fylla. At du selv ikke legger merke til dette er vel heller bekymringsverdig..
Utenegenart Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Drikk litt saktere. Se om du merker noe selv.Ikke gå på fylla om du ikke har det bra. Endret 3. desember 2015 av Utenegenart 1
Maximillian Cohen Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Alkohol kan både forsterke og svekke følelser, gjerne begge deler samtidig. Hvordan en reagerer på dette er mye opp til en selv, eller rettere sagt opp til ens underbevissthet, som igjen er styrt av (blant annet) situasjon og forventninger. Blir du en kjip jævel av å drikke, så ikke drikk, men det er samtidig ikke sagt at du alltid vil være en kjip jævel ved påvirkning av alkohol.Jeg har selv en fortid som temmelig "festglad", og jeg har ødelagt både det ene og det andre via denne "festgladheten", men nå som noe eldre og noe mer reflektert har jeg et helt annet adferdsmønster under alkoholpåvirkning. Mulig jeg vil sjangle litt, mulig jeg vil snøvle litt og mulig jeg vil le av mine egne vitser uten at de inneholder det minste snev av poeng, men alkohol vil ikke lenger få meg til å gjøre ting jeg vil angre på. Det er fristende å miste kontrollen, men det er alltid et valg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå