-Fisken- Skrevet 3. oktober 2004 #1 Del Skrevet 3. oktober 2004 HAr du kjøpt noen julegaver enda, og i så fall, hvor mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har ikke begynt med det enda. fryktelig tidlig, dessuten er det ikke noe mer koselig å gå på julehandel når det snør og lysene er tent i gatene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg har kjøpt et par ting som jeg skal dekorere så jeg har faktisk begynt tidligere enn jeg pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. oktober 2004 #4 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg broderer og strikker for harde livet. 1,5skjerf er klar! Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #5 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har ikke begynt å kjøpe ennå, men tenker masse på det.....(har ikke penger til julegaver akkurat nå :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bølla Skrevet 4. oktober 2004 #6 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har kjøpt 5...jepp...er så stolt av meg selv. Prøver å fordele utgiftene istedetfor at hele lønninga forsvinner i desember. Men det er klart at adventstiden er mere givende med julestemning. men men...fortsatt stolt av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. oktober 2004 #7 Del Skrevet 4. oktober 2004 Nei, ingen. Kjøper ikke julegaver mens det ennå er blader på trærne. Jeg elsker kosen med sne rundt meg, julepyntede gater og julehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. oktober 2004 #8 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har kjøpt ganske mange ja!! Har rundt 30 som jeg kjøper gaver til og jeg er flink til å kjøpe flere gaver til enkelte også, så jeg må bare begynne tidlig!! Men nå elsker jeg julen og synes det er koselig å starte allerede nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2004 #9 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg skal male på porselen i år så nå er det på tide å øve litt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. oktober 2004 #10 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har ordna 5 gaver. Har 6 igjen. :-) Innpakkingen skal jeg kose meg med i massevis i desember. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 4. oktober 2004 #11 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har faktisk begynt litt :oops: Ikke mye, men jeg synes det er greit å komme igang så jeg får spredd utgftene litt. Men, de pakkes ikke inn før i desember da! Det er jo det som er kosen - drikke gløgg, skrive julekort, pakke julegaver og høre på julemusikk, med masse levende lys og fyr på peisen "stemning" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 4. oktober 2004 #12 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har kjøpt inn litt forskjellig som kan brukes til julegaver. Ting som er kjøpt på salg. Vet ikke helt hvem som ender opp med hva enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2004 #13 Del Skrevet 4. oktober 2004 Av ca. 15 mangler vi nå 3 julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. oktober 2004 #14 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ikke begynt å kjøpe, men har en liste på pcen over hva de forskjellige skal få. Mangler bare å finne på ett par til nå :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 4. oktober 2004 #15 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har kjøpt en del faktisk... og det er sykelig tidlig for min del... men så har jeg termin 27. november da... så jeg vet ikke hvor mye shopping det blir i hverken november eller desember. Og noen presanger foretrekker jeg å kjøpe selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. oktober 2004 #16 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har kjøpt 1 gave. Resten venter jeg med til november og desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 5. oktober 2004 #17 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har ikke kjøpt enda, men skal begynne snart. Godt å være ferdig til julestresset starter, så da kan jeg heller nyte en kopp kaffe på cafè mens alle andre stresser for å komme i mål med julegavene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. oktober 2004 #18 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nei' date= ingen. Kjøper ikke julegaver mens det ennå er blader på trærne. Jeg elsker kosen med sne rundt meg, julepyntede gater og julehandel. Enig! Og de som først og fremst skal ha julepresanger, de har jeg ennå ikke kjøpt bursdagspresanger til (og bursdagene kommer nå snart, på løpende bånd til langt ut i desember...). Og farsdag... Mye å tenke på før man tenker julegaver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. oktober 2004 #19 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har handlet flere julegaver allerede.. Til de aller nærmeste handler jeg til i desember.. Syns det er så kos å gå i butikkene i julemåneden.. Snø, pyntede julegater/butikker og julemusikk.. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå