AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Jeg har kjøpt meg MOMA støvletter, men da selgeren tok dem opp av esken så var det et hvitt/grått belegg på sidene og hele den øverste delen av støvlettene. Selgeren sa at dette er noe som forsvinner av seg selv, men gjør det egentlig det? Jeg har ennå ikke brukt dem og jeg er litt usikker på hva det egentlig er og hvorfor støvlettene så ut sånn?Noen som har opplevd det samme eller vet hva det kan være? Jeg har hørt at syntetisk sko kan muggle i esken, men dette skal jo være skikkelige skinnsko.Håper på svar:) Anonymkode: a6e13...141
Gjest lipgloss Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 visst du kjøper minkefett så kan du polere det vekk,minkfett er bra for skinnsko det er helt blankt og setter ikke farge
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 Takk for svar!Jeg ringte en annen forhandler av skoene i dag og jeg fikk høre at det belegget var voks. Noen sko hadde mer voks enn andre. Skulle dem ha stått på en hylle i butikken, så ble dette tørket av. Anonymkode: a6e13...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå