Gå til innhold

Noe å skjule?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stoler ikke på en mann inntil det motsatte er bevist. Har møtt en fyr noen ganger, men lurer på å bryte hele kontakten.

Veldig mye av det han sier, er sant. Alle detaljer ol. Men de store tingene virker litt mer ymse. Han kommer alltid til meg. Jeg kan ikke besøke han. Han sier han er skilt, men med litt snoking så ser jeg at de har tilbragt tid sammen. Når jeg har spurt, sier han det er for ungenes skyld. Jeg har ikke lagt han til på Facebook, men nylig så har han gjemt alt på siden. Ikke engang et profilbilde som viser han. Finnes ingen bilder av han på Instagram heller, selv om han bruker denne noe. Da er det bare helt randome bilder, som ikke kan linkes til han privat. Greit å være privat på sosiale medier, men det virker litt paranoid også. Men så privat kan han ikke være, som viste meg noen bilder han hadde lagt ut av seg selv på sin FB. Det var ganske mye man så av han. Men da kun hans venner så klart.

En dag prata vi om utroskap og jeg sa klart i fra hva jeg synes om slikt. Da brøt han med meg rett etterpå. Før han kom smygende tilbake etter en liten stund.

Anonymkode: 3b5b4...960

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er åpenbart fortsatt gift og du er elskeren. 

Lurte du på noe eller ville du bare informere oss om sivilstatusen din?

• Liker 1
Skrevet

Det best manipulator tells the truth 99% of the time.

Anonymkode: 7327b...d0a

Skrevet

Dustefyr! 

Jeg vil IKKE være en ekskerinne. Stakkars kona :( 

Skrevet

Bare kutt kontakten. 

Anonymkode: 858dc...099

• Liker 1
Skrevet

Bare kutt kontakten. 

Anonymkode: 858dc...099

Jeg gjorde det mer eller mindre i går. Sa at jeg fortjente noe seriøst. Siden har jeg ikke hørt fra han :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det mer eller mindre i går. Sa at jeg fortjente noe seriøst. Siden har jeg ikke hørt fra han :P

Bra, Og det gjør du :)

Anonymkode: e837b...f0b

Skrevet

Får håpe det holder nå da :P Jeg har gjort det der før. Det varte noen få uker før han snek seg tilbake, og jeg lot han gjøre det.

Håpløst. Jeg trenger en exorcisme eller noe sånt.

Skrevet

Får håpe det holder nå da :P Jeg har gjort det der før. Det varte noen få uker før han snek seg tilbake, og jeg lot han gjøre det.

Håpløst. Jeg trenger en exorcisme eller noe sånt.

Sexorcisme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...