AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Jeg fikk alt riktig. http://www.playbuzz.com/carterjones10/can-you-actually-see-as-well-as-you-think-you-can?utm_source=facebook.com&utm_medium=ff&utm_campaign=ff Anonymkode: df468...fb6
Chizue Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Lol..De fleste der jo optiske illusjoner, de er laget for å lure hjernen vårs og har ingenting med for hvor godt du ser.Ja jeg tok testen, jeg fikk alt riktig..Mye mulig jeg har jukset, fordi jeg har sett mange optiske illusjoner..Men...Så tok jeg testen en gang til og svarte feil på ALLE spørsmålene... og fikk:You are a true hunter!You have AMAZING sight!The fact that you were able to spot so many colors says that your eyesight is pretty darn impressive!You have the ability to notice the tiniest details, and nothing gets past you! You are a predator with every fiber of your being!Men mange slike tester er jo litt gøy da...Men da må det være helt andre oppgaver og ikke det som denne testen hadde x) 2
Nevian Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Ultra-Laser Vision! Men måtte glane en stund på det ene bildet for å se hva som gjemte seg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Are you real?You got EVERYTHING RIGHT!This score is really hard to get, and you totally made it! We are so impressed!Your eyes are great with shades of color, matching prints, and completing missing pieces.Interessant, siden jeg egentlig sliter med dårlig syn, og dårlige briller. Anonymkode: 6e547...4b4
Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Ultra-Laser Vision! Are you real? You got EVERYTHING RIGHT! This score is really hard to get, and you totally made it! We are so impressed! Your eyes are great with shades of color, matching prints, and completing missing pieces. Nå bruker jeg briller så alt for alvorlig tar jeg ikke denne testen. Endret 3. desember 2015 av Gregory V
Gjest Piraten Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Alt rett. Jeg så ikke hvilket dyr som gjemte seg på det første, men tippet bare.
altflyter Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Fikk alt rett. Var ikke vanskelig det der
Frida Skrevet 4. desember 2015 #8 Skrevet 4. desember 2015 Alt riktig, men gjettet på dyret. Hvor er det gjemt?
MissPierce Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Alt rett, men tok litt tid før jeg så pus 😉
MissPierce Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Alt riktig, men gjettet på dyret. Hvor er det gjemt?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Ultra-Laser Vision!You got EVERYTHING RIGHT! This score is really hard to get, and you totally made it! We are so impressed! Your eyes are great with shades of color, matching prints, and completing missing pieces. Jeg så ingen katte og klikket på anything. Anonymkode: 33196...193
Gjest Solopp Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Nå klikket jeg feil på flere med vilje og fikk samme resultat hehe
Frida Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Tusen takk, tok testen en gang til nå og da så jeg den.
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2015 #14 Skrevet 5. desember 2015 Jeg leste "Hvor god er du?", så åpenbart ikke spesielt godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå