AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Min mor har alltid vært en god mor. Men i det siste så har hun fått mye tanker på at hun ikke er en god nåkk mor og at hun har for lite penger. Hun bekymrer seg også for at hun ikke skal få til en bra jul til meg og mine to mindre søsken. Hun bor alene og tjener ikke akkurat nokk til å forsørge oss med mat og betale regningene. Hun har det tungt og blir ofte sint for små ting.. noen tips på hva jeg kan gjøre for å få dagene hennes til å smile igjen? hilsen en jente på 16. Anonymkode: 1ef85...0e3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Hei. Jeg vokste opp i lignende situasjon. Her fikk alle tre søsken jobb så fort vi kunne. Når vi begynte å studere så flyttet to av oss ut, minstebroren min ble boende hjemme en stund, men hjalp da til med husleien og sto for sine egne utgifter.Ellers så hjalp det på at vi viste henne at vi satte pris på de "små" tingene som ikke kostet noe særlig. Koslige kvelder med hjemmelaga restepizza og en morsom DVD. Anonymkode: 29986...1e2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Finn deg en jobb?jeg har en utdanning å tenke på og har skole hver dag. jeg har mye prøver osv for jeg skal in på ambulanselinja. jeg har ikke tid. mamma vil uansett ikke få noe mere hjelp fra meg siden hun skylder meg 15 k, og har enda dårlig samvittighet for det. Anonymkode: 1ef85...0e3
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Paramedic på HiOA? Jeg har vurdert å melde meg på den linjen kun for å se hvordan jeg gjør det på den fysiske prøven. Når jeg kommer inn med mine karakterer kan det umulig være så vanskelig, jeg jobbet 50% når jeg gikk på videregående. Jeg ville ikke kalt videregående utdanning, det er en glorifisert barnehage. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå