Gå til innhold

Viaplay verdikoder

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Jeg har 2 verdikoder som jeg ikke er interessert i å bruke hvis noen vil ha dem?

150820-viaplay-740x250-no.jpg

Takk for at du handler på CDON.COM. Ettersom du har handlet for minst 600 kr får du her en verdikode som gir deg tilgang til Viaplay i 2 måneder uten kostnad. Verdikoden er koblet til lenken nedenfor slik at alt du trenger å gjøre er å klikke på den for å utnytte tilbudet.

Tilbudet gjelder bare for nye Viaplay-kunder. Din verdikode må aktiveres senest 31.01.2016. Etter at du har utnyttet dine 2 gratis måneder løper Viaplay automatisk videre for bare 99 kr/måneden uten bindingstid - du kan avslutte når du vil på viaplay.no. Tilbudet kan ikke kombineres med andre Viaplay-tilbud. 

ImageProxy.mvc?bicild=&canary=kxcWOJP9%2

Takk for at du handler på CDON.COM. Ettersom du har handlet for minst 600 kr får du her en verdikode som gir deg tilgang til Viaplay i 2 måneder uten kostnad. Verdikoden er koblet til lenken nedenfor slik at alt du trenger å gjøre er å klikke på den for å utnytte tilbudet.

Tilbudet gjelder bare for nye Viaplay-kunder. Din verdikode må aktiveres senest 31.12.2015. Etter at du har utnyttet dine 2 gratis måneder løper Viaplay automatisk videre for bare 99 kr/måneden uten bindingstid - du kan avslutte når du vil på viaplay.no. Tilbudet kan ikke kombineres med andre Viaplay-tilbud. 

Skrevet

Jeg tok den ene. Tusen takk! :hug::blomst:

Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Bare hyggelig at noen får bruk for dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...