AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Hei. Jeg er stemor til 3 gutter og har en fra før. Guttene er veldig glad i hverandre og alt fungerer veldig bra.En av de er 9 år gammel og jeg begynner å bli bekymret for gutten. Mannen min og familien sier at han er bare annerledes barn. jeg er ikke helt sikker. Gutten.-Veldig stille og liker å være alene-Leker fint med en ,men hvis det kommer flere så trekker han seg på rommet sitt. -Kryper rundt og gjemmer seg og lager lyder-Er sent med lesing og skriving og man må stå ved siden av han hele tiden mens han gjør leksen. Eller detter han helt ut og bare sitter der.-Humøret er veldig opp og ned. Enten er han veldig glad eller helt passiv i blikket-Veldig knyttet til foreldre og virker som han har separasjonsangst.- Går ofte i søvne- Gråter på en spesiell måte( vet ikke hvordan skal jeg beskrive men det høres ut som valpelyder)- Samler al mulig han finner ute(fra pinner til gamle fliser)Er dette normalt ? Anonymkode: 79dfb...cd9
Million Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Han høres unektelig litt spesiell ut, men om det fremdeles er innenfor "normalen" er vanskelig å si. Kanskje ta det opp med en barnelege? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå