Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2004 #1 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg går på medisiner som gjør at jeg lett blir kald på hender og føtter, mister følelsen og "stivner". Nå som høsten trenger seg på blir jeg derfor kjapt kald )i tillegg til at jeg er ganske så tynn, så har ikke noe fett som isolerer så veldig heller). Lurer derfor på om noen vet hva som varmer mest? Av fotplagg altså? Helst en sokketype (hva slags stoff/materiale) til nød tøfler (men er ikke så glad i det). På forhånd takk for råd
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2004 #5 Skrevet 3. oktober 2004 Tusen takk, skal avgårde i morgen den dag, er møkklei av å hutre og fryse nå
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 På sånne fritidsbutikker har de noe som heter Bridgedale....SUPRE sokker!!!
summer25 Skrevet 4. oktober 2004 #7 Skrevet 4. oktober 2004 Dun(dyne) tøffler. Det varmer mine istapper på ett blunk, men kan jo bare brukes inne da....
Gjest Virvel Skrevet 4. oktober 2004 #8 Skrevet 4. oktober 2004 Ulvang har noen veldig tynne sokker også, ikke tykkere enn sånne vanlige bomullssokker. De er geniale på denne tiden av året. Ull varmer også når det er vått.
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #10 Skrevet 4. oktober 2004 tova ulltøfler Jeg fryser også alltid på føttene, men etter at jeg fikk meg et par ordentlig tøfler er jeg glovarm. De koster rundt 600 kr, men er absolutt verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå