AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Del Skrevet 3. desember 2015 Hei. Jeg har nylig startet en blogg og skulle gjerne ha hatt noen "blogg"venner. Bloggen er anonym for offentligheten så jeg vil ikke delta i offentlige facbookgrupper for bloggere. Ikke med mitt fulle navn osv. Er det noen som blogger aktivt og kunne tekt seg å bli litt bedre kjent for å dele tips og erfaringer ta gjerne kontakt.Bloggen min er justadored.blogg.no om du skulle ha lyst å ta en titt. Er opptatt av design, entreprenørskap, skjønnhetsprodukter og personlig utvikling og drømmen er å lage en innspirerende nettside for interesserte.Håper å komme i kontakt med noen! Anonymkode: 59062...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 3. desember 2015 #2 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg lagde akkurat en blogg. Igår faktisk. Jeg kommer til å bli verdens verste blogger, men har egentlig litt lyst å bruke den som en dagbok. Bloggen min heter http://paoula.blogg.no/ Jeg kommer til å følge bloggen din ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå