AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Del Skrevet 3. desember 2015 Kjøpt meg ny fryser. Stand alone AEG fryser. Nå lurer jeg på hva jeg skal sette den på. I bruksanvisningen står det bare "skru til minimum 18 minusgrader." Den har en bryter som står mellom 16 og 24 minusgrader. Tips anyone? Anonymkode: 00d92...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 3. desember 2015 #2 Del Skrevet 3. desember 2015 Fryseren min står på -23 og det funker fint for meg. Minimum -18 betyr bare at den bør stå på minst -18, altså ikke varmere enn -18, og jo lavere temperatur, jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er ulik holdbarhet på frossen mat avhengig av hvilken temperatur du fryser maten på. Matvarer bør frises på -20 grader eller kaldere når de ikke skal brukes etter få dager. Anonymkode: 3c673...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #4 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er ulik holdbarhet på frossen mat avhengig av hvilken temperatur du fryser maten på. Matvarer bør frises på -20 grader eller kaldere når de ikke skal brukes etter få dager. Anonymkode: 3c673...e33Noen få uker tenker jeg vi sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Del Skrevet 3. desember 2015 Takk for tips. Da får jeg justere litt her Anonymkode: 00d92...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå