Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere og flere feminister og studenter støtter dette i USA..

Anonymkode: ec7d9...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, bedre å være uønsket i maks 5 år enn uønsket hele livet.

• Liker 2
Skrevet

Dette må være kødd?

Jeg er selv feminist, med det mener jeg at hva du har mellom beina ikke skal ha noe å si for hvordan livet ditt blir. 

Jeg er for selvbestemt abort til uke 12 og nemnd til uke 16, om du ikke vil ha babyen når den blir født er adopsjon den eneste reelle løsningen. Dette er ikke senabort, det er drap.

Anonymkode: dd775...3b2

• Liker 3
Skrevet

Tja, jeg håper det er kødd men er forberedt på at det er sant. Hvorfor skule det ikke være det? Det er jo lovlig å halshugge nyfødte der, så hvorfor ikke avlive fireåringer?

Anonymkode: f26f3...76c

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det tull. Han er en høyrevridd konspirasjonsteoretiker. 

Anonymkode: b1546...74d

• Liker 4
Skrevet

Kildekritikk, folkens. 

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er det tull. Han er en høyrevridd konspirasjonsteoretiker. 

Mener du at videoen er fake da? VIdeoen viser jo ganske tydelig at folk skriver under?

Hvordan tenker du?

Skrevet

Mener du at videoen er fake da? VIdeoen viser jo ganske tydelig at folk skriver under?

Hvordan tenker du?

Jeg tenker at det er redigert/iscenesatt av en høyrevridd konspirasjonsteoretiker så med mindre jeg får samme informasjon av andre mer troverdige kilder så nekter jeg å tro på det. Alle med vett i skallen skjønner at feminister (og verdens befolkning generelt) selvfølgelig ikke er for drap av barn opptil fem år. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at det er redigert/iscenesatt av en høyrevridd konspirasjonsteoretiker så med mindre jeg får samme informasjon av andre mer troverdige kilder så nekter jeg å tro på det. Alle med vett i skallen skjønner at feminister (og verdens befolkning generelt) selvfølgelig ikke er for drap av barn opptil fem år. 

Ah..så når NRK sender nyheter, så skaffer du deg alltid samme informasjon av andre mer troverdige kilder? 

Poenget her er ikke nødvendigvis at folk støtter drap av barn..men at de signerer uten engang å tenke over hva det egentlig er de signerer. De er antakelig så besatt av det politisk korrekte at de bare går på automatikk.

Tenkt over det? 

• Liker 1
Skrevet

Ah..så når NRK sender nyheter, så skaffer du deg alltid samme informasjon av andre mer troverdige kilder? 

Poenget her er ikke nødvendigvis at folk støtter drap av barn..men at de signerer uten engang å tenke over hva det egentlig er de signerer. De er antakelig så besatt av det politisk korrekte at de bare går på automatikk.

Tenkt over det? 

Det er vel heller et bevis på at underskriftskampanjer er verdiløse.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel heller et bevis på at underskriftskampanjer er verdiløse.

Minner meg litt om Penn & Tellers underskriftskampanje mot Hyrdogendioksyd.

• Liker 1
Skrevet

Minner meg litt om Penn & Tellers underskriftskampanje mot Hyrdogendioksyd.

Dihydrogenmonoksid regner jeg med?

Skrevet

Only in America....

Amerikanerne fornekter seg ikke

Anonymkode: 71942...c1d

• Liker 1
Skrevet

Hvordan tenker du?

Hva i allverden søkte du på for å finne den videoen?

Anonymkode: b1456...2a9

Skrevet

Tenkt over det? 

det er sannelig mange som er for abort, jo, og de vet hva abort er. 

Anonymkode: f3138...a1d

Skrevet

Tja, jeg håper det er kødd men er forberedt på at det er sant. Hvorfor skule det ikke være det? Det er jo lovlig å halshugge nyfødte der, så hvorfor ikke avlive fireåringer?

Anonymkode: f26f3...76c

håper det er kødd? Hvorfor det? Det er ikke noe annet enn å drepe ufødte barn. Og det er mange kjente mennesker som er for dette. 

Anonymkode: f3138...a1d

Skrevet

Jeg er for selvbestemt abort til uke 12 og nemnd til uke 16, om du ikke vil ha babyen når den blir født er adopsjon den eneste reelle løsningen. Dette er ikke senabort, det er drap.

Anonymkode: dd775...3b2

Hvorfor er du akkurat for abort i uke 12 og ikke uke 13 som er et ulykkestall, er det fordi loven sier det?

ps, senabort og drap er det samme, men du behøver ikke forstå det og det gjør heller ingenting. =)

• Liker 1
Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Alle mennesker fortjener sjansen til å leve. Å drepe barnet er lavmål...

Skrevet

Alle mennesker fortjener sjansen til å leve. Å drepe barnet er lavmål...

Hva med de som dør? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...