Gjest Freakingawesome Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Jeg har etterhvert funnet ut at dette med musikksmak er viktigere for meg når det kommer til en partner enn mange andre ting. Folk er gjerne opphengt i vekt, høyde, penisstr, puppestr, hårfarge. øyenfarge, rumpestørrelse og alt dette her. For meg er musikksmaken den aller aller største dealbreakeren. (jeg mener at man faktisk til en viss grad kan gjette seg til visse aspekter ved folks personlighet via musikksmaken deres) Jeg kunne aldri vært sammen med ei jente som kun hører på listepop og hip-hop. Shit, jeg orker ikke en 2nd date en gang. Det er så sykt turnoff. Her går det mye i jazz, funk, rock og metal, f.eks. Marcus Miller, Jaco Pastorius, Victor Wooten, Red hot chili peppers, Pink flyd, Zeppelin, Rolling Stones, Hendrix, Alphonse Mouzon, Funkadelic/Parliament, Rage Against the Machine, In flames, Nik West, Stevie Wonder, Jackson five, Jocelyn Brown, Jamiroquai, Frank Zappa.... Lista kunne egentlig bare fortsatt i evigheter.Så, hva er det du hører på? Å har det noe å si for deg? Endret 3. desember 2015 av Freakingawesome
Gjest Freakingawesome Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Tja...hva tror du? 😉Great Balls of Fire
Gjest Raindrops Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Jeg hører på mye rart, mest electronica i alle mulige former (syre, goa, edm, industrial osv), trip hop, rock og ting jeg ikke aner hvilken sjanger jeg skal putte det i. Det viktigste for meg er nok at vedkommende har et forhold til musikk i det hele tatt. Blir umiddelbart litt skeptisk til folk som "hører på alt" og egentlig ikke bryr seg. Store plusspoeng om vi liker samme musikk, men det er ikke noe jeg forventer.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Haha, kjenner meg igjen. Har droppet å gå videre med gutter tidligere fordi de hadde elendig musikksmak. Anonymkode: b7cfa...3a7
Jerry Lee Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Great Balls of Fire ja, det har jeg...eeh...mener liker den, seff. 😜Men den alene blir noe snevert. Hehe. Men nå skal du jo ikke date meg, da. Forhåpentligvis...
Gjest Freakingawesome Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 ja, det har jeg...eeh...mener liker den, seff. 😜Men den alene blir noe snevert. Hehe. Men nå skal du jo ikke date meg, da. Forhåpentligvis...Var bare den ene sangen fra han jeg kom på i farten ^^
Gjest Bergtekjen Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Eg høyrer på alternativ rock, folkerock og litt jazz. Pluss nokon enkeltsongar frå andre sjangre.
FrittgåendeBurugle Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 For meg er det viktig at musikken er godt laget. Haha, høres kanskje litt teit ut. Men det bør være en kreativitet og et kunstnerisk uttrykk i musikken. Hører på alt fra klassisk musikk til dødmetall. Men det må skille seg ut litt og være et godt håndverk. Stort sett hører jeg lite på listepop, men det finnes også noen perler der. Jeg er lite glad i syretrance, dubstep, danseband og "nycountry". For øvrig spiller og skriver jeg musikk selv, og er musikkutdannet, så musikk er viktig for meg. 2
tentaclemaiden Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Her går det i metall i mange varianter, noe rap, noe elektronika og tom waits. Glad gubben har samme smak, er ganske viktig!
Jerry Lee Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 Var bare den ene sangen fra han jeg kom på i farten ^^Jada. Og genren ble jo riktig. ☺50''s r'n'r, c&w, hillbilly, boogie woogie, blues, rhythm'n'blues.Men ikke be meg på date, er du grei... 😜
Florence Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Jeg hører på mye rart, mest electronica i alle mulige former (syre, goa, edm, industrial osv), trip hop, rock og ting jeg ikke aner hvilken sjanger jeg skal putte det i. Det viktigste for meg er nok at vedkommende har et forhold til musikk i det hele tatt. Blir umiddelbart litt skeptisk til folk som "hører på alt" og egentlig ikke bryr seg. Store plusspoeng om vi liker samme musikk, men det er ikke noe jeg forventer.Jeg er en av de som hører på ALT, men jeg bryr meg også veldig. For meg handler musikk om følelser, nostalgi og å glemme alt annet som skjer rundt meg. Spillelistene mine på Spotify inneholder alt fra Britney Spears til Led Zeppelin og det skammer jeg meg ikke over. For meg er det alt til sin tid. Etter en lang uke vil jeg på lørdag gå ut og dunke til House, mens jeg søndag vil slappe av med klassisk. Jeg har mine favoritter som jeg hører på daglig på vei til og fra jobb, rock/pop/folk/electronica, men i det store og det hele hører jeg på alt.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Hører forsåvidt på det meste, men skal jeg sette på noe sjæl, så blir det en eller annen form for elektronica (chillout/ambient/trance/psy-trance).Drømmer stadig om å bli kjent med et kvinnemenneske med tilsvarende preferanser. Anonymkode: bc65f...8b5
Gjest Freakingawesome Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 For meg er det viktig at musikken er godt laget. Haha, høres kanskje litt teit ut. Men det bør være en kreativitet og et kunstnerisk uttrykk i musikken. Hører på alt fra klassisk musikk til dødmetall. Men det må skille seg ut litt og være et godt håndverk. Stort sett hører jeg lite på listepop, men det finnes også noen perler der. Jeg er lite glad i syretrance, dubstep, danseband og "nycountry". For øvrig spiller og skriver jeg musikk selv, og er musikkutdannet, så musikk er viktig for meg. Høres overhode ikke teit ut, jeg er helt med på den. Så lenge det er lagt inn arbeid, kreativitet og som du sier kunstnerisk utrykk i det de lager så kan jeg respektere det selv om det kanskje ikke kiler meg på de helt riktige stedene.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Det går vel mest i metal, og av undersjangre er det doom, black, symphonic og folk-inspirerte varianter.Er også veldig begeistret for Nick Cave. Anonymkode: db1b7...e1f 1
Gjest Freakingawesome Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Jada. Og genren ble jo riktig. ☺50''s r'n'r, c&w, hillbilly, boogie woogie, blues, rhythm'n'blues.Men ikke be meg på date, er du grei... 😜Rejected even before i asked Jaja skal nok klare å få sove om nettene til tross for det. Det du nevner er forøvrig musikk jeg må ta meg litt tid til å utforske selv, har ikke fått gjort det enda. Her i gården går det mye i funk og jazz
Gjest Raindrops Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 Jeg er en av de som hører på ALT, men jeg bryr meg også veldig. For meg handler musikk om følelser, nostalgi og å glemme alt annet som skjer rundt meg. Spillelistene mine på Spotify inneholder alt fra Britney Spears til Led Zeppelin og det skammer jeg meg ikke over. For meg er det alt til sin tid. Etter en lang uke vil jeg på lørdag gå ut og dunke til House, mens jeg søndag vil slappe av med klassisk. Jeg har mine favoritter som jeg hører på daglig på vei til og fra jobb, rock/pop/folk/electronica, men i det store og det hele hører jeg på alt.Jeg mener ikke at det er feil å ha en allsidig musikksmak, og tror de aller aller fleste som liker musikk har et vidt spekter av ulike sjangre og stiler til ulike humør og situasjoner. Men jeg skrev "hører på alt" og egentlig ikke bryr seg, altså begge to faktorene på en gang, så ingen grunn til å føle seg truffet.
Florence Skrevet 3. desember 2015 #19 Skrevet 3. desember 2015 Jeg mener ikke at det er feil å ha en allsidig musikksmak, og tror de aller aller fleste som liker musikk har et vidt spekter av ulike sjangre og stiler til ulike humør og situasjoner. Men jeg skrev "hører på alt" og egentlig ikke bryr seg, altså begge to faktorene på en gang, så ingen grunn til å føle seg truffet. Jeg føler meg ikke truffet, you needn't worry. Ditt innlegg bare passet til hva mitt svar ville bli og jeg ville presisere 'og' som du skrev.
Jerry Lee Skrevet 3. desember 2015 #20 Skrevet 3. desember 2015 Hahaha. Sorry. 😉Linken mellom 50's rock og jazz finner du i Charlie Rich. Han var jazzman gone r'n'r (country på 70/80tallet) på samme studio som Jerry Lee, Elvis, Johnny Cash, Carl Perkins, Conway Twitty og Roy Orbison.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå