Gå til innhold

Sykkelorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meh. Sykling er hærlig. Hvem trenger en orgasme for å syntes at det er det :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Mest er jeg på en måte misunnelig på henne...! for at det bare er å "ta seg en sykkeltur" så får hun en herlig stund.  

Så etterhvert begynner det å bli litt arg stemmning hver gang vi snakker om sykling nå..hm..

Skal du hindre henne i og dusje også, da? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Trådstarter har nok latt fantasien løpe av med seg.

Eller latt seg inspirere av denne. :ler:

Skrevet

Hei, syns ikke dette var så veldig rart, jeg... Jeg har fått orgasme av å "gnikke og gnu" på sykkelsetet! Det var på min samboers oppfordring, for han hadde hørt om dette, og lurte på om det gikk an... Jeg har bare gjort det et par ganger, og samboeren min tenner veldig på det! Et hardt sykkelsete er jo ikke det aller beste som finnes... Men ja, det går!

Skrevet

Det har aldri falt meg inn at det er mulig å få orgasme ved hjelp av sykkelsetet. Jeg sykler spinning to ganger i uka og uten polstret bukse får jeg vondt - men ikke noe annet nei... :o

• 14 år senere...
Skrevet

Jeg har aldri fått det, å jeg har syklet masse. Men er sikker på at ei dame jeg passerte fikk det ei gang. Ble helt rar i fjeset og "ramlet" av sykkelen...🙈 Nå gnikker jeg ikke på sykkelen heller da. 😄

Anonymkode: 469bd...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...