AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Del Skrevet 3. desember 2015 Er student og har deltidsjobb, så har ikke råd til noe fancy. Er forresten dame og skal fri til min samboer (mann). Planen er å kjøpe 2 enkle gifteringer. Han har villet gifte seg siden første året vi var sammen, så jeg vet jeg vil få et ja.Jeg ville fri på nyttårsaften, men da er vi med folk hele tiden og jeg vil det skal være privat. Typen min er av den klissete romantiske sorten, og jeg er litt motsatt... Dette vil komme veldig uventet på, for jeg har alltid vært veldig negativ med alt som har med ekteskap å gjøre. Alle tips mottas med takk! Anonymkode: d67aa...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Del Skrevet 3. desember 2015 hmm.. nyttårsaften med masse folk. hva om du rundt kl 12 når at fyrverkeriet virkelig tar på går ned på kne? så enkelt som det blant alt fyrverkeriet kan det jo bli en pangstart på det "nye" forholdet deres? Anonymkode: d839a...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Del Skrevet 3. desember 2015 hmm.. nyttårsaften med masse folk. hva om du rundt kl 12 når at fyrverkeriet virkelig tar på går ned på kne? så enkelt som det blant alt fyrverkeriet kan det jo bli en pangstart på det "nye" forholdet deres? Anonymkode: d839a...ceeDet var egentlig det som var planen, men vi har ikke mulighet til noe privattid etterpå da vi har gjester som skal overnatte. Vurderer nesten å vente til neste år, men tror ikke jeg er så tålmodig :-) Anonymkode: d67aa...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Del Skrevet 3. desember 2015 Hva med et frieri på første dagen av det nye året? Server ham en fantastisk frokost på senga. Det er mye morsomt og romantisk du kan gjøre med ringene servert i et måltid! Anonymkode: 8a5fd...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheltay Retrac Skrevet 3. desember 2015 #5 Del Skrevet 3. desember 2015 Hva med å fri den 29. februar?Skuddårsdagen har tradisjon som å være den eneste dagen da kvinner kunne fri til menn. Sånn er det jo ikke lenger, men jeg synes det er litt romantisk likevel. Eneste minuset er jo at dere ikke kan feire forlovelsesdagen deres hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå