AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Lurer på hva dere planlegger å kjøpe eller har kjøpt? Jeg har kjøpt noe treningstøy, såpe og deodorant i år (de to siste er sånne dyre fra apoteket han bruker). Tror nok han blir fornøyd Anonymkode: 5ce08...860
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Ingenting. Vi gir ikke hverandre gaver. Anonymkode: 5d771...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Ingenting. Vi gir ikke hverandre gaver. Anonymkode: 5d771...ba7Fint for dere da Anonymkode: 5ce08...860
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Fint for dere da Anonymkode: 5ce08...860Ja, var helvete hver julaften når hun ble skuffa og i dårlig humør. Anonymkode: 5d771...ba7 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Min mann elsker filmen "Back to the future", så jeg har tenkt å bestille en kaffekopp med time-travel formelen på. Kanskje litt geekete, men vet han kommer til å bli meget glad for den. Pluss at jeg har chippet favirittkoppen hans (ved et uhell), så håper denne kan erstatte den
kattaa Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Ingenting Vi gir hverandre en felles opplevelse i form av at vi reiser bort en langhelg før jul.Vi er litt sære når det kommer til gaver til hverandre. Han foretrekker å gi meg klær og smykker, men syns det er vanskelig uten å dra meg med på butikken slik at han får prøvd det på meg. Og jeg ser rett og slett ikke vitsen med å vente på neste "gavedag" for å gi ham noe jeg tror han vil like. Så her er det lite gaver på typiske "gavedager". Her kommer gavene på helt tilfeldige dager i løpet av året.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Ingenting Vi gir hverandre en felles opplevelse i form av at vi reiser bort en langhelg før jul.Vi er litt sære når det kommer til gaver til hverandre. Han foretrekker å gi meg klær og smykker, men syns det er vanskelig uten å dra meg med på butikken slik at han får prøvd det på meg. Og jeg ser rett og slett ikke vitsen med å vente på neste "gavedag" for å gi ham noe jeg tror han vil like. Så her er det lite gaver på typiske "gavedager". Her kommer gavene på helt tilfeldige dager i løpet av året. Her kommer gavene på tilfeldige dager i året, i tillegg til de normale dagene som bursdag og jul Jeg gir en genser og godteri til kjæresten min i år han har bursdag like før jul, så i år blir bursdagsgaven litt dyrere og julegaven litt rimeligere, så jeg kan gi han noe han virkelig ønsker seg til bursdag! Anonymkode: 09280...613 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Et eller annet spill til XBOX'en tipper jeg. Må bare finne ut hvilket/hvem.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Min mann elsker filmen "Back to the future", så jeg har tenkt å bestille en kaffekopp med time-travel formelen på. Kanskje litt geekete, men vet han kommer til å bli meget glad for den. Pluss at jeg har chippet favirittkoppen hans (ved et uhell), så håper denne kan erstatte den Hehe, artig da! Anonymkode: 5ce08...860
Luckiness Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Vi pleier egentlig å si til hverandre hva vi ønsker, og så kjøper vi det til gave. Litt kjedelig, men da blir det hvertfall noe vi faktisk ønsker oss. Men skulle ønske jeg kom på en eller annen liten lur ting han kunne fått i tillegg som er litt mer overraskelse.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 I år er gavene veldig spennende, han får svarte Bose hodetelefoner fra meg og jeg får hvite fra han... Og jeg har allerede fått mine... Men mulig jeg kjøper en liten ting fra barna til han, bare litt usikker på hva, evt kjøper jeg noe fra ungene til oss (feks god vin, sjokolade ++) Anonymkode: f1ac9...a25
Gjest 4321 Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Julestrømpe med musikkmagasin, julemagasin, fleezehals, godteri osv., og en kalender for 2016 med favorittbandet hans som tema Jeg ønsker meg julestrømpe med julegenser, julemagasin osv. Skal holde oss rundt 400kr.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Han fikk en veldig dyr bursdagsgave i år (Svea Jakke), så hadde egentlig tenkt å kjøre det litt rimelig på julegaven.Men det klarte jeg faderrullan ikke altså!Han får en adventskalender med 24 ting vi trenger Alt fra babyutstyr til verktøy til pepperkakehus. (vi venter baby og har ganske nettopp flyttet inn i ny leilighet så mangler litt småting her og der) Anonymkode: 57712...d64
Gjest ricecrispies Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Har bestilt en fotballbok,tror han skal få et ps3-spill i tillegg. Dritkjedelig,men er de han ønsker seg.Og jeg får alltid det jeg ønsker meg av ham🙈
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Aner ikke enda. Mulig det blir noe treningstøy eller hansker.. Anonymkode: 92881...239
melatonin Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Synes jeg gir en fin gave i år. Han får ledlenser hodelykt og ulvang rav ullgenser med 2 farger. Pleier å gi sporty gaver, I fjor fikk han Garmin sportsklokke.
Tinuwiel Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Hadde en del ideer tidligere i år, men nå har jeg sumlet så masse at jeg ikke rekker å bestille det han ønsker seg. Så får prøve å komme på noe lurt😊 vi har tidligere gitt hverandre langweekend og opplevelser og fornuftige ting til huset. Men nå som vi venter en baby ønsker jeg å gi han noe som er bare til han, siden det blir så mye fokus på babyen hele tiden ellers. Hvis jeg klarer å få tak i det i tide blir det frontrute til bilen hans og kanskje teknikklego. Ellers trenger han ny telefon, men det har han ingen interesse av, så det blir praktisk og kjedelig...
Munchlax Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 Han får laptop av meg og en bag med sokker og boxershortser av ungene.
skruf Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Lurer litt på å kjøpe Bose hodetelefoner med støyreduserende effekt..
Berit Skrevet 4. desember 2015 #20 Skrevet 4. desember 2015 Til hverandre gir vi en felles tur/opplevelse en weekend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå