AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Litt morsomt syn på morgenkvisten. En ung jente hadde bakt hasjbrownies til venninnen som har bursdag stakkars. Fikk jo litt vondt av henne også. Snakk om å være på feil sted til feil tid. Anonymkode: c6b18...1ac
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Ingen andre som så det? Anonymkode: c6b18...1ac
Gjest Sly Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Hva skjedde da? Kom det noen narkomane og ranet henne og spiste opp kakene?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Ingen andre som så det?Anonymkode: c6b18...1acHvorfor ikke komme med en link? Anonymkode: e6f0f...4fd
minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 De hasjbrowniene jeg har sett har sett ut som vanlige brownier. Hvordan kunne man se det? 1
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 De hasjbrowniene jeg har sett har sett ut som vanlige brownier. Hvordan kunne man se det?Hvis jeg skulle gjette ville jeg antatt at hun sa det når politiet konfronterte henne med hva hunden deres sa. 3
minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Hvis jeg skulle gjette ville jeg antatt at hun sa det når politiet konfronterte henne med hva hunden deres sa.smart
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 smartDu er vel kanskje sarkastisk? Men det er aldri en god ide å innrømme kriminelle handlinger til politiet uten å ha rådført seg med sin advokat først.
minister-mio Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Du er vel kanskje sarkastisk? Men det er aldri en god ide å innrømme kriminelle handlinger til politiet uten å ha rådført seg med sin advokat først. Jeg var ikke sarkastisk, det du sa er den mest sannsynlige måten å se det på. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Hvorfor ikke komme med en link?Anonymkode: e6f0f...4fdlink? Det var noe jeg så på vei til jobb i morges. Tviler på det er blitt noen nyhetssak utav det. Med mindre politiet har skrevet noe på twitter da, det kan hendets Anonymkode: c6b18...1ac
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 Du er vel kanskje sarkastisk? Men det er aldri en god ide å innrømme kriminelle handlinger til politiet uten å ha rådført seg med sin advokat først. Er du busta kan du bare innrømme det. Er så mange dumme unnskyldninger folk som har på seg narkotika kommer med. Anonymkode: 2405b...1f2 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Oi, ble visst plutselig to innlegg av samme rart Anonymkode: 2405b...1f2
ajarRun Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 link? Det var noe jeg så på vei til jobb i morges. Tviler på det er blitt noen nyhetssak utav det. Med mindre politiet har skrevet noe på twitter da, det kan hendetsAnonymkode: c6b18...1acOg du tipset ikke Dabladet? tsk tskEr du busta kan du bare innrømme det. Er så mange dumme unnskyldninger folk som har på seg narkotika kommer med. Anonymkode: 2405b...1f2Man skal ikke komme med unnskyldninger. Dersom politiet har bevis for å dømme deg trenger du ikke å si noe, dersom de ikke har bevis til å dømme deg trenger du ikke å si noe. Hvis du likevel føler behov for å plapre til politiet bør du rådføre deg med advokat først. Den eneste gangen man trenger å si noe til politiet er når man er offer for noe kriminelt eller har vært vitne til en kriminell handling man ikke liker. Bortsett fra det opplyser man kun: Navn, fødselsdato, adresse og yrkestittel (ikke hvor du jobber). Etter at man har opplyst om det svarer man ikke på NOE, uansett hva de spør om. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Hvis jeg skulle gjette ville jeg antatt at hun sa det når politiet konfronterte henne med hva hunden deres sa.Det stemmer. Det var to politihunder der. Anonymkode: c6b18...1ac
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 link? Det var noe jeg så på vei til jobb i morges. Tviler på det er blitt noen nyhetssak utav det. Med mindre politiet har skrevet noe på twitter da, det kan hendetsAnonymkode: c6b18...1acBeklager. Forsto ikke det. Anonymkode: e6f0f...4fd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Og du tipset ikke Dabladet? tsk tskMan skal ikke komme med unnskyldninger. Dersom politiet har bevis for å dømme deg trenger du ikke å si noe, dersom de ikke har bevis til å dømme deg trenger du ikke å si noe. Hvis du likevel føler behov for å plapre til politiet bør du rådføre deg med advokat først. Den eneste gangen man trenger å si noe til politiet er når man er offer for noe kriminelt eller har vært vitne til en kriminell handling man ikke liker. Bortsett fra det opplyser man kun: Navn, fødselsdato, adresse og yrkestittel (ikke hvor du jobber). Etter at man har opplyst om det svarer man ikke på NOE, uansett hva de spør om.Heldigvis driver ikke jeg med kriminalitet, så jeg trenger ikke tenke på hva jeg må si og ikke si. Sambo er politi så jeg plaprer til politiet hver dag likevel . Det er sant det du sier at du ikke er pålagt å snakke, men jeg tror du gjør lurest i å bare legge kortene på bordet. Mest fordi jobben for politiet blir litt enklere og da kan sambo komme hjem til middag litt oftere Anonymkode: 2405b...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 Og du tipset ikke Dabladet? tsk tskMan skal ikke komme med unnskyldninger. Dersom politiet har bevis for å dømme deg trenger du ikke å si noe, dersom de ikke har bevis til å dømme deg trenger du ikke å si noe. Hvis du likevel føler behov for å plapre til politiet bør du rådføre deg med advokat først. Den eneste gangen man trenger å si noe til politiet er når man er offer for noe kriminelt eller har vært vitne til en kriminell handling man ikke liker. Bortsett fra det opplyser man kun: Navn, fødselsdato, adresse og yrkestittel (ikke hvor du jobber). Etter at man har opplyst om det svarer man ikke på NOE, uansett hva de spør om.Men hva er poenget i dette tilfelle å ikke si noe? Det vil bare ta unødig lang tid, men utfallet vil jo uansett være det samme. Anonymkode: 707db...1a6 2
Gjest Franke Ann Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 Mest flaut for politiet, som bruker arbeidstiden sin på å plage alminnelige folk på denne måten. Patetisk gjeng.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #19 Skrevet 3. desember 2015 Mest flaut for politiet, som bruker arbeidstiden sin på å plage alminnelige folk på denne måten. Patetisk gjeng.kriminelle folk* Anonymkode: 707db...1a6 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #20 Skrevet 3. desember 2015 Mest flaut for politiet, som bruker arbeidstiden sin på å plage alminnelige folk på denne måten. Patetisk gjeng.Politifolk som er ute med narkohunder skal bruke arbeidstiden sin på andre ting, mener du? Anonymkode: e6f0f...4fd 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå