AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Er det noen her som har kjæledyrallergi? Hvordan merket dere det?Jeg var allergisk mot de fleste dyr når jeg var yngre, men har nå i senere tid flere dyr. Vi fikk et nytt dyr igjen igår, og jeg lurer på om jeg reagerer litt. Er ikke sikker pga jeg nettopp har vært syk. Så... Hvordan merker du at du er allergisk? Er det noen som har hatt dyr over lenger tid og deretter blitt allergisk? Anonymkode: ea403...889
Gjest Trappetroll Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Jeg merker det pga kløe i øynene, røde og rennende øyne. Nesen renner konstant. Jeg har alltid tålt katt, men virker som om jeg reagerer på en jeg for tiden passer. Merker det spesielt når den har vært mye inne.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Jeg merker det pga kløe i øynene, røde og rennende øyne. Nesen renner konstant. Jeg har alltid tålt katt, men virker som om jeg reagerer på en jeg for tiden passer. Merker det spesielt når den har vært mye inne.Aha. Takk for svar Anonymkode: ea403...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå