Meline37 Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg tenker at en dag skal jeg ut på datemarkedet igjen. Vurderer å forandre meg, både på hår og ellers. Gjøre noe for å få se mer attraktiv ut. Det er jo ikke sikkert at det funker da... men jeg har gått på mange smell i kjærligheten, og håper på at en ny "fresh look" kan få meg til å føle meg bedre.Noen som har tenkt det samme, og tips på hvordan gjøre seg mer attraktiv?Jeg tenker: forandre håret... trene mer, nye klær.... alt det kan gjøre seg. Men det koster penger, men er jo greit å føle seg ny.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Du kan jo kontakte Trinny og Susanna? Anonymkode: 839db...9ca 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har endret på håret og kjøpt noen nye plagg etter hvert brudd jeg har vært igjennom, i tillegg til at jeg har endret litt i boligen. Når jeg kjøper plagg har jeg bevisst valgt plagg som jeg vanligvis ikke bruker, men som jeg vil begynne å bruke. Feks en kåpe med et annet snitt eller i en annen farge enn det jeg vanligvis ville valgt. Det gir meg en følelse av å begynne på nytt, og bli kjent med meg selv som singel igjen 😊 Anonymkode: 33b5f...298 2
Meline37 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Jeg har endret på håret og kjøpt noen nye plagg etter hvert brudd jeg har vært igjennom, i tillegg til at jeg har endret litt i boligen. Når jeg kjøper plagg har jeg bevisst valgt plagg som jeg vanligvis ikke bruker, men som jeg vil begynne å bruke. Feks en kåpe med et annet snitt eller i en annen farge enn det jeg vanligvis ville valgt. Det gir meg en følelse av å begynne på nytt, og bli kjent med meg selv som singel igjen 😊Anonymkode: 33b5f...298Det er det jeg tenker. Hvis jeg gjør noe med meg selv så vil jeg føle meg fresh og ny igjen. Det blir sikkert lettere å begynne å date igjen. Akkurat nå står jeg på stedet hvil!. Men gjør jeg en endring med meg selv, blir det lettere å komme ut av den situasjonen . En ny partner skal jo like meg som jeg er. Men det er gøy med en litt nyere look. Endret 2. desember 2015 av Meline37
Tibbie Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Klart det funker! Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, og hva som er perfekt fra før av. Men fyldig hår, ren hud, lange vipper, sunn og glødende hudfarge og klær som sitter riktig og er i riktig farge gjør underverker! Skal ikke så mye til, og det trenger ikke koste en hel månedslønn å få fresha seg opp litt. 3
Gjest cheshirecat Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Jeg tenker at en dag skal jeg ut på datemarkedet igjen. Vurderer å forandre meg, både på hår og ellers. Gjøre noe for å få se mer attraktiv ut. Det er jo ikke sikkert at det funker da... men jeg har gått på mange smell i kjærligheten, og håper på at en ny "fresh look" kan få meg til å føle meg bedre.Noen som har tenkt det samme, og tips på hvordan gjøre seg mer attraktiv?Jeg tenker: forandre håret... trene mer, nye klær.... alt det kan gjøre seg. Men det koster penger, men er jo greit å føle seg ny.jeg trener mellom 3-6 dager i uka. Anbefaler deg absolutt å begynne med løping, og liker du det bør du lese boka "FØDT TIL Å LØPE".. Den er en lifechanger.. Seriøst! Du kan godt gjøre små ting som å farge hår og freshe deg opp, men trening endrer deg både fysisk og psykisk.. Løping er forsåvidt gratis også 😉 Endret 3. desember 2015 av cheshirecat
Meline37 Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2015 jeg trener mellom 3-6 dager i uka. Anbefaler deg absolutt å begynne med løping, og liker du det bør du lese boka "FØDT TIL Å LØPE".. Den er en lifechanger.. Seriøst! Du kan godt gjøre små ting som å farge hår og freshe deg opp, men trening endrer deg både fysisk og psykisk.. Løping er forsåvidt gratis også 😉Enig. Bør trene. Og gjerne gjøre litt med utseende. Men det er ikke sikkert at jeg vinner mannfolk av den grunn, men det er verdt å forsøke litt forandringer underveis.
Meline37 Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2015 Klart det funker! Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, og hva som er perfekt fra før av. Men fyldig hår, ren hud, lange vipper, sunn og glødende hudfarge og klær som sitter riktig og er i riktig farge gjør underverker! Skal ikke så mye til, og det trenger ikke koste en hel månedslønn å få fresha seg opp litt.Det er sant. Er verdt forsøket. 1
Gjest cheshirecat Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Enig. Bør trene. Og gjerne gjøre litt med utseende. Men det er ikke sikkert at jeg vinner mannfolk av den grunn, men det er verdt å forsøke litt forandringer underveis. har du mulighet, meld deg inn i et treningsstudio.. (Velger du ett av de større kjeden kryr det som regel av mannfolk der også.. ) du kan fikse hår, klistre på fake øyenvipper osv men de tingene er som regel dyrt og det er en kortvarig affære hvor "glad" man føler seg av det også.. Ville virkelig heller brukt de pengene på å melde Meg inn i et treningsstudio.. Dra allerede i morgen eller så snart du kan. Start i det små viss du ikke er vant til å trene.. Jeg har alltid likt å løpe, men etter jeg Leste boka har jeg tatt helt av.. Kan godt løpe halvmaraton på en random ukedag viss jeg vil, og både sykler, ror, trener styrke og løper nå.. Før kunne jeg bruke penger i dyre dommer på sånn korte "fix" (fake øyenvipper som koster en formue og uansett varer kun noen uker, løshår som er et helvette å holde vedlike osv) - nå trenger jeg ikke de greiene der.. Treninga gjør så sykt mye bra med deg,både fysisk og psykisk.. Huden gløder, man blir fastere i fisken osv du tømmer deg også såpass mye for energi at du rett og slett ikke har energi og ork til å stresse med så mye annet dritt.. Du sovner lettere om kveldene fordi du er fysisk sliten, som igjen gjør at du ser freshere ut fordi du er oplagt dagen etterpå... Jeg begynte i det små og er helt hekta nå.. Føler også jeg får bearbeid mange tanker under trening; er jeg sint og stressa hører jeg på musikk og pumper Meg for energi.. Etterpå er jeg som en ny person. Det er sykt deilig!! Og folk ser når man trives med segselv! Endret 3. desember 2015 av cheshirecat
Summers Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Vet ikke om jeg hadde giddet å trene om jeg var jente om målet er å bli mer attraktiv. Tar tid og koster fort penger om man skal kjøpe treningsklær og medlemskap. Da er det billigere og mindre tidkrevende å bare spise mindre. Man blir jo slank da også. Tiden og pengene man sparer kan man blant annet bruke på å sminke seg og kjøpe noen fine klær. 3
Gjest incognita Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 Vet ikke om jeg hadde giddet å trene om jeg var jente om målet er å bli mer attraktiv. Tar tid og koster fort penger om man skal kjøpe treningsklær og medlemskap. Da er det billigere og mindre tidkrevende å bare spise mindre. Man blir jo slank da også. Tiden og pengene man sparer kan man blant annet bruke på å sminke seg og kjøpe noen fine klær. Man får selvtillit og mestringsfølelse av å trene, uansett vekt, og det er alltid attraktivt.
Gjest cheshirecat Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Vet ikke om jeg hadde giddet å trene om jeg var jente om målet er å bli mer attraktiv. Tar tid og koster fort penger om man skal kjøpe treningsklær og medlemskap. Da er det billigere og mindre tidkrevende å bare spise mindre. Man blir jo slank da også. Tiden og pengene man sparer kan man blant annet bruke på å sminke seg og kjøpe noen fine klær. Jesus.. Går ut ifra du ikke trener, med slike uttalelser.. Å være attraktiv ligger ikke alene i hvor tynn du er og pene klær du har, handler mye om selvtillit og attitude.. Det får du mer av gjennom systematisk trening kontra falske øyenvipper.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Vet ikke om jeg hadde giddet å trene om jeg var jente om målet er å bli mer attraktiv. Tar tid og koster fort penger om man skal kjøpe treningsklær og medlemskap. Da er det billigere og mindre tidkrevende å bare spise mindre. Man blir jo slank da også. Tiden og pengene man sparer kan man blant annet bruke på å sminke seg og kjøpe noen fine klær. Det trenger ikke å koste penger å trene..Det er bare å ta på seg et par joggesko, dra ut å løpe i det fri, evt danse, kjøpe noen lette manualer, ta øvelser hjemme på matte , gjøre egne yoga øvelser hjemme osv... Anonymkode: c9b50...ea0
Gjest cheshirecat Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Man får selvtillit og mestringsfølelse av å trene, uansett vekt, og det er alltid attraktivt. Nailed it!
Gjest cheshirecat Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Det trenger ikke å koste penger å trene..Det er bare å ta på seg et par joggesko, dra ut å løpe i det fri, evt danse, kjøpe noen lette manualer, ta øvelser hjemme på matte , gjøre egne yoga øvelser hjemme osv...Anonymkode: c9b50...ea0Enig, og det er en god start, spesielt om man er uvant med å trene og føler seg litt "lost" på et treningsstudio.. Det positive dog med treningsstudio er at det florerer av menn der.. Ofte attraktive og veltrente. Treningsstudio er nærmest som et edruelig utested når det kommer til sjekking, virker det som.. Skal hun date igjen er dette en fin arena for henne å få tilbake litt av "Gamet" sitt, kanskje flørte litt, se og føle seg sett. Endret 3. desember 2015 av cheshirecat
Teethgrinding Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Jeg tror normalvekt er en målsetning for alle som ønsker å freshe seg opp litt. Jeg kjenner jenter som er for tynne og jenter som er for tjukke. Harald Eia snakket i det siste om den greske antikkens kroppsidealer. Man strakk seg etter idealer fremfor å lider under press av å ikke nå frem. Jeg tror det er en viktig måte å se på kropp og vekt på. Alle har forbedringspoteniale. Jeg er ikke en av de som ytrer pompøse setninger som at kropp aldri blir bra nok. Når jeg er veltrent føler jeg meg fin og blir mer lykkelig. Jeg har et konkret mål og når jeg har nådd det føler jeg meg glad på egne vegne. Det gir en selvtillitsøkning og det syns. Jeg ser ikke noe sykelig eller negativt i å skulle strekke seg.Personlig ville jeg rådet deg til å gjøre endringer som gjør at du selv føler deg bra. Det behøver ikke engang være store endringer. Små stilforandringer kan ha helt placebo-effekt. Poenget er at man må føle at ting går fremover. Jeg tror det er nøkkelen til lykke. Fokuser på fremtiden.
Summers Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 (endret) Man får selvtillit og mestringsfølelse av å trene, uansett vekt, og det er alltid attraktivt. Ja, men selvtillit og mestringsfølelse kan man jo få fra mange andre ting også og er jo ikke sikkert overføringsverdien er så stor(uten om det man justerer for at kroppen har blitt mer attraktiv). Hadde overføringsverdien vært stor så burde man jo også hatt høyere selvtillit i situasjoner hvor kroppen ikke er i fokus, ta ordet i forsamlinger, f.eks. Ingen vil vel anbefale styrketrening for å tørre å ta ordet i forsamlinger, man vil anbefale å løse problemet så lokalt som mulig.Og hva med en av de østtyske kulestøterne, de ble gjerne ikke fysisk attraktive, men hadde sikkert rimelig grei selvtillit og mestringsfølelse i sin idrett. Tror ikke de fikk bedre selvtillit i datingsituasjoner. Aldri noen som anbefaler å lære seg matematikk for å bli mer attraktiv selv om man får mestringsfølelse og selvtillit av å bli god i matematikk. Det er vel fordi man ikke blir mer fysisk attraktiv og derfor heller ikke får mer selvtillit ved dating. Man får vel også mestringsfølelse og selvtillit om man får til slanking ved hjelp av diett.Nå har ikke jeg lest så mye på definisjonene, men slik jeg har forstått det så er selvtillit det man har i perioder og på begrensede perioder og selvfølelse det man tar med seg overalt. Tror på det at man må se selvtilliten i sammenheng med hva man gjør, noen steder er man mer komfortable enn andre steder. Jesus.. Går ut ifra du ikke trener, med slike uttalelser.. Å være attraktiv ligger ikke alene i hvor tynn du er og pene klær du har, handler mye om selvtillit og attitude.. Det får du mer av gjennom systematisk trening kontra falske øyenvipper.Nei, jeg trener ikke, men se svar over. Det trenger ikke å koste penger å trene..Det er bare å ta på seg et par joggesko, dra ut å løpe i det fri, evt danse, kjøpe noen lette manualer, ta øvelser hjemme på matte , gjøre egne yoga øvelser hjemme osv...Anonymkode: c9b50...ea0Nei, trenger ikke koste penger, men kommer til å koste tid.TS Endret 3. desember 2015 av Summers 1
Gjest cheshirecat Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 Ja, men selvtillit og mestringsfølelse kan man jo få fra mange andre ting også og er jo ikke sikkert overføringsverdien er så stor(uten om det man justerer for at kroppen har blitt mer attraktiv). Hadde overføringsverdien vært stor så burde man jo også hatt høyere selvtillit i situasjoner hvor kroppen ikke er i fokus, ta ordet i forsamlinger, f.eks. Ingen vil vel anbefale styrketrening for å tørre å ta ordet i forsamlinger, man vil anbefale å løse problemet så lokalt som mulig.Og hva med en av de østtyske kulestøterne, de ble gjerne ikke fysisk attraktive, men hadde sikkert rimelig grei selvtillit og mestringsfølelse i sin idrett. Tror ikke de fikk bedre selvtillit i datingsituasjoner. Aldri noen som anbefaler å lære seg matematikk for å bli mer attraktiv selv om man får mestringsfølelse og selvtillit av å bli god i matematikk. Det er vel fordi man ikke blir mer fysisk attraktiv og derfor heller ikke får mer selvtillit ved dating.Nå har ikke jeg lest så mye på definisjonene, men slik jeg har forstått det så er selvtillit det man har i perioder og på begrensede perioder og selvfølelse det man tar med seg overalt. Tror på det at man må se selvtilliten i sammenheng med hva man gjør, noen steder er man mer komfortable enn andre steder. Nei, jeg trener ikke, men se svar over. Nei, trenger ikke koste penger, men kommer til å koste tid.TS du er på bærtur Summers.. Først av alt; har du skills i noe; ferdigheter i matematikk, naturfag, sosiologi, -historie.. Så JA! du kan fordype deg og bli god i det. Det gir mestringsfølelse for den det gjelder og det viser til omverdenen at du har dybde og kunnskap, samt "passion" for noe helt spesifikk.. DET kan faktisk være nok til å gjøre deg veldig attraktiv ovenfor andre.. - at man er "ekspert" innenfor et fagfelt.. Men trening har noe helt utenom det vanlige her; du vil skille ut ulike hormoner under trening, "runners high", adrenalin, oxycotin .. Det skjer ikke på samme måte når du f.eks løser en ligning.. Jeg er ikke spesielt slank men er "veldreid"; timeglassfigur og i god form.. Har hakket mer selvtillit enn de fleste, kanskje nettopp pga trening.. som gjør at om noen skulle finne på å sende meg et blikk ser jeg lett tilbake. Har ofte lurt på hvorfor jenter/damer LANGT fysisk vakrere og penere enn meg -sliter sånn med menn/selvtillit/parforhold osv - da jeg som fysisk sett er ganske så ordinær, har veldig lett for å bli sjekka/flørta med/får blikk osv.. Har konkludert med at minst 80% sitter mellom øra.. Ja; fysisk attraksjon er viktig, men høyde, vekt, hårfarge, puppestørrelse osv - blir sekundært og trivielt i sammenheng med egenskaper som; selvtillit, styrke, inntellekt, evne til å uttrykke seg/være verbal, - være bevisst, reflektert, MORSOM (kjempeviktig!) åpen, hvordan "bærer" du degselv; er du rak i ryggen og klar i blikket? Uredd..! Eller kikker du titt og ofte ned i gulvet og venter på at Herr/Fru Prins(esse) - skal redde deg..?? Alrså; Indre verdier vil alltid til syvende og sist veie mer enn de ytre..
Gjest Skrevet 3. desember 2015 #19 Skrevet 3. desember 2015 Hei Meline. Jeg anbefaler en kjemisk peeling! Får høre at huden min ser photoshoppa ut etter jeg tok en kjoler og skjørt i hverdagen er også undervurdert.
Meline37 Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #20 Skrevet 3. desember 2015 du er på bærtur Summers.. Først av alt; har du skills i noe; ferdigheter i matematikk, naturfag, sosiologi, -historie.. Så JA! du kan fordype deg og bli god i det. Det gir mestringsfølelse for den det gjelder og det viser til omverdenen at du har dybde og kunnskap, samt "passion" for noe helt spesifikk.. DET kan faktisk være nok til å gjøre deg veldig attraktiv ovenfor andre.. - at man er "ekspert" innenfor et fagfelt.. Men trening har noe helt utenom det vanlige her; du vil skille ut ulike hormoner under trening, "runners high", adrenalin, oxycotin .. Det skjer ikke på samme måte når du f.eks løser en ligning.. Jeg er ikke spesielt slank men er "veldreid"; timeglassfigur og i god form.. Har hakket mer selvtillit enn de fleste, kanskje nettopp pga trening.. som gjør at om noen skulle finne på å sende meg et blikk ser jeg lett tilbake. Har ofte lurt på hvorfor jenter/damer LANGT fysisk vakrere og penere enn meg -sliter sånn med menn/selvtillit/parforhold osv - da jeg som fysisk sett er ganske så ordinær, har veldig lett for å bli sjekka/flørta med/får blikk osv.. Har konkludert med at minst 80% sitter mellom øra.. Ja; fysisk attraksjon er viktig, men høyde, vekt, hårfarge, puppestørrelse osv - blir sekundært og trivielt i sammenheng med egenskaper som; selvtillit, styrke, inntellekt, evne til å uttrykke seg/være verbal, - være bevisst, reflektert, MORSOM (kjempeviktig!) åpen, hvordan "bærer" du degselv; er du rak i ryggen og klar i blikket? Uredd..! Eller kikker du titt og ofte ned i gulvet og venter på at Herr/Fru Prins(esse) - skal redde deg..?? Alrså; Indre verdier vil alltid til syvende og sist veie mer enn de ytre.. Det er viktig å trene. God fysikk er viktig. Pynte seg litt er også en god ide, men samtidig så er det ikke sikkert at man får bedre muligheter av den grunn. Man blir fattigere, men gjerne ikke mer attraktiv . Men samtidig er det jo en bra ide å forsøke å gjøre noe som får en til å føle seg litt ny .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå